• Queen70

sover så hårt att han ej kan väckas

om han sover så hårt skulle jag helt enkelt köpa ett andningslarm. Men jag är lite nyfiken på i vilka situationer ni försökt väcka honom?

Jag vet att min lille ibland sov så djupt att han sov sig igenom blöjbyta och påklädning när det var nåt vi var tvungna att göra men annars finns det ju inte så ofta nån egentlig anledning att väcka dem tänker jag.

• Queen70

Fast du behöver väl inte väcka honom för att han somnat i din famn? Lägg bara ned honom där han sover och sätt på larmet.
    Min somnar fortfarande i min famn titt som tätt fast han är ett år.

carrro skrev 2009-07-18 21:39:30 följande:
    vi har andnings larm anledningen är att han somnat i min famn ...även när vi gjorde eeg så somnade han så djupt men inget fel registrerades så antagligen sover han juh bara men har nån mer erfaren´het??
  • Queen70

Jo om jag skulle tycka han såg konstig ut skulle jag naturligtvis bli orolig. Min har sovit så djupt att det inte gick att väcka honom, fast jag stoppade hans hand i kallt vatten. Det var när han bara var några veckor och inte gick upp i vikt som han skulle så det var jätteviktigt att få i honom mat. Men som nån annan sa, följ magkänslan, om du verkligen känner att nåt inte är som det ska, ska du fortsätta tjata på sjukvården.

carrro skrev 2009-07-18 21:46:56 följande:
    verkar han medvetslös då ??tar det en timme att väcka honom?? min fråga e är det normalt att så små barn sover såååå hårt givetvis väcker jag inte honom för att jävlas men om du ser ditt barn ser konstigt ut och det inte vaknar får du inte panik då??
Svar på tråden sover så hårt att han ej kan väckas