Gangbang!
Fler tjejer här som testat gangbang?
Blev just knullad av fyra killar samtidigt, det var helt jävla underbart!
Fler tjejer här som testat gangbang?
Blev just knullad av fyra killar samtidigt, det var helt jävla underbart!
Hur lyckas du bli knullad av 4 samidigt?! Hur många hål har du egentligen??
Helt allvarligt - hur lyckas man njuta av ett gangbang utan att känna sig totalt utnyttjad & billig? Oroar man sig inte för hur snacket kan gå? Beundrar & förundras att du kunde njuta av det!
hmm vart hittar man sånna seriösa träffar?
bodeycontact
Jag vet att det är min flickvänns dröm och fantasi sen en tid tillbaka men vi har inte kommit så långt ännu...Trekant med en extra kille har vi haft några gånger så vi skyndar långsammt....men vi både längtar efter det och jag killen kommer enbart se på och ha sex med min flickvänn när dom är klara...
Vi tänder på att ha flera äldre,välklädda och välutrustade män som tar hand om henne....Kan tillägga att vi förövrigt är ett stabiblt par med barn osv som är varandra trogna men som kan fantisera och förverkliga drömmar ihop...vi närmar oss dom 30 snart...Ni andra som har eller fantiserar om gangbang hur är eran situation?
nyligen separerad så jag vill inte titta åt ett seriöst förhållande på bra länge, men inget som hindrar att man förverkligar lite fantasier när man är barnledig och har tid och ork...
Fyra hål= fittan, röven, munnen och näshålen?