• Anonym

Gangbang!

Fler tjejer här som testat gangbang?
    Blev just knullad av fyra killar samtidigt, det var helt jävla underbart!

• Svar på tråden Gangbang!
  • Anonym (fem-sex samidigt)

En kvinna har ju tre hål och två händer så fem män samtidigt är ju max så fyra borde inte vara några problem.

Med rätt teknik KANSKE det skulle gå att ha en som bröstknullar också så att det blir sex män som tar den lyckliga kvinnan...

• XX OCH YY
    Airlee skrev 2009-07-19 21:50:29 följande:
    XX OCH YY skrev 2009-07-19 21:38:14 följande:
    Vem är hjärnskadad?
    Vet inte tror det finns sånna.
  • Anonym (sexy)

Det går väl att ha sex med 5 killar på en gång!?

Fittan, röven, munnen och en i varje hand! ;)

• XX OCH YY

Måste säga att jag blir äcklad av tanke på det där med 4 killar. sjukt.

• Airlee

XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:28:40 följande:

Måste säga att jag blir äcklad av tanke på det där med 4 killar. sjukt.
    Jag tycker att det låter härligt. Vad tycker du är "friskt" då om detta är sjukt? ;)
  • XX OCH YY
    Airlee skrev 2009-07-19 22:29:40 följande:
    XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:28:40 följande:
    Jag tycker att det låter härligt. Vad tycker du är "friskt" då om detta är sjukt? ;)
    Måste säga först att jag är kille. och att sätta på en tjej med fler killar"blääää" att stoppa min kuk i nåt som är redan fullt med snor. eller hångla med dig när en annan kommit i mun på dig. blääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!
  • Airlee

XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:35:02 följande:

Måste säga först att jag är kille. och att sätta på en tjej med fler killar"blääää" att stoppa min kuk i nåt som är redan fullt med snor. eller hångla med dig när en annan kommit i mun på dig. blääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!
    Hehe okej, lugn i stormen. Tror inte att någon kommer att försöka tvinga dig. Blir bara nyfiken på varför du tycker det är äckligt. ATT du gör det framgår ju tydligt.
  • XX OCH YY
    Airlee skrev 2009-07-19 22:37:10 följande:
    XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:35:02 följande:
    Hehe okej, lugn i stormen. Tror inte att någon kommer att försöka tvinga dig. Blir bara nyfiken på varför du tycker det är äckligt. ATT du gör det framgår ju tydligt.
    om man tänker omvänt tänk dig 4 tjejer en kille.Skulle du suga kuk som en annan tjej haft i röven nyligen ?
  • Airlee

XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:41:22 följande:

om man tänker omvänt tänk dig 4 tjejer en kille.Skulle du suga kuk som en annan tjej haft i röven nyligen ?
    Näh, där går väl min gräns. Men annars hade det inte varit några problem.
  • XX OCH YY
    Airlee skrev 2009-07-19 22:42:31 följande:
    XX OCH YY skrev 2009-07-19 22:41:22 följande:
    Näh, där går väl min gräns. Men annars hade det inte varit några problem.
    Precis. Personligen förstår jag mig inte på sådana killar som ställer upp på sådant. måste vara påverkade av knark eller nåt?
Svar på tråden Gangbang!