Var på internet kan man hitta bra bilder till pecs och scheman? Schemainspiration önskas!!
Undrar om ni vet någonstans på internet där man kan hitta bra bilder gratis som man bara kan skriva ut själv liksom och laminera. Det ska vara tydliga och lättförståeliga bilder, antingen väldigt bra ritat eller foton. Inte pictogram...
Jag vet nilbilder.se, men det är ju bara ett fåtal bilder som man får plocka gratis sen måste man betala.
Tycker att det är så jobbigt dels att fota precis allting själv här hemma och dels att googla fram bild efter bild och "sno" från nån annan. Vore ju lättare om det fanns nån bildbank liksom.
Och en annan sak som jag undrar, om ni själva eller om ni vet någon som har foto på sitt barns (eller sitt eget) schema i sitt galleri? Eller kan ni beskriva hur ni har gjort?
Jag har major problem med schemat, vet inte riktigt hur det ska se ut. Vi har nu en magnettavla/whiteboard från Ikea men problemet med det är att det är för litet (!) och allting får inte plats, det blir rörigt.
Annars är magnet väldigt bra tycker jag då man kan köpa magnettejp att fästa med.
Men som sagt är det nån som har tips på hur man kan göra?
Min son är 4 och har autism men jag vill se och höra allt...
Behöver verkligen inspiration!!!!
Mycket, mycket tacksam för svar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-19 09:26
menar nilbild.se
Rätt ska va rätt