• Anna M

Rosè + fanta, nån som testat??

Hörde talas om det för några dagar sen, och verkar vara en jätte god kombination. Så ni som testat, hur mycket av varje är det? Hälften hälften el vad?

• Svar på tråden Rosè + fanta, nån som testat??
  • zleepy

Anna M skrev 2009-07-19 09:53:35 följande:

Hörde talas om det för några dagar sen, och verkar vara en jätte god kombination. Så ni som testat, hur mycket av varje är det? Hälften hälften el vad?
    Vi fick det som välkomstdrink på en fest nyligen, det var jättegott! De körde på 50/50 och så i med en jordgubbe o en bit vattenmelon!
  • luutra

Ursäkta mig, men fy vad vidrigt... Sånt drack man på 70-talet...

• Anai

Japp! Det är gott! Prova även med Fanta Exotic eller vad den heter.

Milton 060213 Emil 080829
  • Callistrate

Annars kan man testa rött vin och coca cola, calimucho kallas det i Spanien... Faktiskt också betydligt godare än man förväntar sig. Fast kanske inte lika somrigt

• jaghopparhögt
    Callistrate skrev 2009-07-19 23:56:38 följande:
    Annars kan man testa rött vin och coca cola, calimucho kallas det i Spanien... Faktiskt också betydligt godare än man förväntar sig. Fast kanske inte lika somrigt
    1 del cola och 1 del rött vin? Tillåt mig tvivla på att det är gott...
  • Callistrate

Varsågod och tvivla Rött vin är klart godare på egen hand, det håller jag med om. Men trots allt så är det inte i närheten av så vidrigt som det låter! Tro mig, jag var mer än skeptiskt då jag smakade första ggn. Smakar faktiskt bra...

• Anna M

tack för era svar! Ska nog testat snart. Låter så svalkande och fräscht!

Svar på tråden Rosè + fanta, nån som testat??