hur ser man vilka som besökt ens sida?
Är lite nyfiken
Är lite nyfiken
Min sida/ startsida/ Antal besök.
Om du går in på "min profil" så finns det lägst till vänster en lista och om du tittar ner en bit på den så hittar du "besökslista", där ser du det!
Gå till någon av dina sidor (presentationen eller gästboken t ex). Till vänster i marginalen då har du en hel del att välja på. Längst ner under rubriken Nätprofil hittar du besökslistan. Klicka där, så ser du vilka som varit in till dig.
Fast ser man verkligen ALLA där i besökslistan???
Det kan väl vara folk som varit inne o läst bloggen via bloggar men ej inne i gb, bilder osv utan att det registreras???
Stämmer nämligen inte med antalet besökare i bloggen mot besökslistan i vänstra fältet.
Vad ska man isåfall göra för att kunna ha koll på exakt vilka som läst bloggen???
Då kan jag garantera att blockerade personer VISST KAN LÄSA ENS BLOGG!
Hur förstår jag inte heller men det är ett faktum.
Hade en person blockat sedan ett tag.
Skrev en blogg som jag inte trodde personen hade tillgång till.
Märkte sen i dennes blogg att h*n visst läst min blogg.
Pratade med personen. Inga tvivel!!!
Haft tillgång till min blogg hela tiden.
Jag har kollat besökarelistan men personen finns inte med där ens när hon kommenterat min blogg.
Har gjort...men fått till svar att bloggen har enskilda inställningar.
Har ändrat till "Endast inloggade medlemmar". Vet ej om det gör "susen".
Tyckte oxå att det vore mest rimligt att en blockad person inte har tillgång alls till ens sida. Så något förvånad blev jag kan jag lova!!!!
Bra!
Tack för hjälpen
Jo men att bara låta personer i adressboken få tillgång till bloggen pga en enda person som är blockad innebär MÅNGA som inte kan läsa bloggen för att dom inte ligger just där, i adressboken.
Inte bra!!!!
Men det är ju tur att jag NU vet detta