De ultimata vinterkläderna?
Har börjat kolla lite smått efter vinterkläder och skor till vår son nu. Många affärer rear ju rätt ordentligt nu.
Vilket märke är enligt ER det bästa för en kille runt 1½ år?
Hur ställer sig gekås vinterkläder jämfört med de dyra märkena? Vi har mycket nära till Gekås men har ingen riktig erfarenhet av barnklädernas kvalite.
Jag (maken säger annat) har inget emot att köpa ett dyrt men då ska det vara bra i jämförelse med de billiga.
Har kollat på Vi föräldras test på regnkläder och nåt test på testfakta men det kommer ju nya produkter hela tiden och alla märken är ju inte med (Gekås, Abeko tex).
Det spelar ingen roll om det är 2-delat eller overall så länge de 2-delade byxorna är höga med hängslen.
Vilka vinterstövlar tycker ni är prisvärda (märken)?
Vill ha många svar av er kunniga på det här
. 693kr tycker jag är ett bra pris för en så bra overall.Det blev en Liro i blå färg. Jobbar på en förskola på småbarnsavd och har nog varit med om dem flesta modeller och märken som finns och Reima har alltid hållt dem små liven torra och varma. Plus att dem är lätta att ta på,ngn modell från Po.P där det finns "lös" fleece inuti är väldigt bökig att ta på barnet. Annars gillar jag Po.P oxå,sonen hade en förra vintern men då satt han bara i vagnen.