• golden 2

clearblue ägglossningstest

Någon som testat ? har det visat ägglossning

• Svar på tråden clearblue ägglossningstest
  • Knasten83

Jag har testat många gånger med clearblues ägglossningstest, jag tycker dem e jättebra! Visar tydligt när det är dags att lossa! Rekommenderar det verkligen!

Va noga med att testa på samma tid varje dag.
    Jag brukar köra på morgonurinen.

• golden 2
    Knasten83 skrev 2009-07-19 19:53:35 följande:
    [citat]
    Jag har testat många gånger med clearblues ägglossningstest, jag tycker dem e jättebra! Visar tydligt när det är dags att lossa! Rekommenderar det verkligen!Va noga med att testa på samma tid varje dag.Jag brukar köra på morgonurinen.
    är ju så svårt att veta när man ska börja testa eftersom man inte har regelbunden mens
  • Knasten83
    golden 2 skrev 2009-07-19 20:15:54 följande:
    [citat]Jag har testat många gånger med clearblues ägglossningstest, jag tycker dem e jättebra! Visar tydligt när det är dags att lossa! Rekommenderar det verkligen!Va noga med att testa på samma tid varje dag.Jag brukar köra på morgonurinen.är ju så svårt att veta när man ska börja testa eftersom man inte har regelbunden mens
    Har du ingen aning alls?? Jag fick ingen mens denna månaden utan tänkte att den nog har hoppat över. Idag på BIM+11 fick jag full pott på ägglossningsstickan igen. Antar att det e dags för en ny utan stimulering, hoppas den lossar också.
    Till ditt bekymmer... hm.. jadu, du får köpa ett riktigt gäng me test o börja testa varje dag. Det blir iofs dyrt. Ett annat tips är att testa med din temp.. Den stiger precis efter ÄL och håller sig där till BIM. Då vet du iaf till nästa månad när du har ÄL (ungefär).. har nog inga andra knep! Lycka till
Svar på tråden clearblue ägglossningstest