Taz: Härligt att ni hade det bra i helgen. Förstar att det känns lite tungt att jobba. Är det ok för er att börja försöka bli gravida med en gang eller maste man vänta? Jag försöker bli gravid nu men det har inte gatt sa bra, vi började i Juni. Emmie var inte planerad sa da gick det ju med en gang. Vet inte om det är cystorna som har ställt till det för oss.
Glocken: Härligt att ha ett kreativt jobb säger jag som pluggar till ekonom
. Sag dina barbie kläder, jättefina maste jag säga. Jag är impad, jag har iaf lyckats sy nagra kuddar till soffan ha ha.
Vi har ocksa varit inne lite pa NY min mans firma har kontor där. Da de har tidsbegränsade kontrakt har min man dock tyckt det är lite stressigt om projektet skulle bli uppsagt efter t.ex. 6 manader. Han är väl inte den som tar risker direkt. Vi funderar ocksa pa Sverige, firman har även kontor där men det finns nog ett väldigt överflöd av ingenjörer i gbg just nu. Vi far se vad som händer, vill försöka att ge München en chans till.
I helgen var vi inne i stan och tittade pa tapeter och tyger. Efter det gick vi till viktualienmarkt och köpte homos och Auberingen mousse, super gott. Är riktigt mysigt att aka in till stan ibland.