• smg75

    Noter till älskade barn

    Hej

    Jag tänkte har sången "Älskade barn " av Jessica Marie Nilsson på min sons dop 15 aug 2009. Till min stora förtvivlan så har dopguiden där sången med noter låg tagits bort bara för någon dag sedan. Är det någon som av en händelse har noterna till denna sång??
    Maila dom gärna till mig i så fall. sandra.carlsten@privatpost.se

  • Svar på tråden Noter till älskade barn
  • BellanBus

    Hej!

    Jag skulle jättegärna också få noter och ackord till denna fina låt då jag också skulle vilja ha den på min dotters dop ??

    Om du som tidigare skrivit i tråden fortfarande har kvar det får du gärna maila det till mig:

    gullbranna_diggare@hotmail.com

    Tack så mkt på förhand! ????

  • Tessa25

    Hej! Gör ett litet försök här till att få tag i noterna till älskade barn

    Ska ha dop nästa helg för min lilla dotter.

    Jag skulle bli så lycklig om nån kunde maila dem till mig :)

    terese_pettersson@hotmail.com

    Tack så mycket isåfall <3

  • Myroom

    Hej,

    Jag skulle oxå behöva noterna. Någon vänlig själ som vill skicka till mig? suwankham@gmail.com

    Hade sången till min första dotters dop och vill även ha den till andra dotterns ????

  • Myroom

    Hej,

    Jag skulle oxå behöva noterna. Någon vänlig själ som vill skicka till mig? suwankham@gmail.com

    Hade sången till min första dotters dop och vill även ha den till andra dotterns

  • Emmebloom

    Hej, jag hoppas kunna få svar då vi snart ska döpa vår dotter. Jag skulle vilja ha noterna till Älskade barn, någon som har eller vet vart man kan få tag i dom?

    Mvh Emelie:)

  • Maymom
    trollhona skrev 2021-06-27 11:42:41 följande:

    Tråden är från 2009 så man kan nog med säkerhet säga att de inte är i behov av det längre.


    Senaste som efterfrågade den var dock förra året, kan ju vara aktuellt för dem om dopet blev uppskjutet.

    Eller om nån eftersöker dem igen eftersom många verkar ha gjort det genom åren. :)
Svar på tråden Noter till älskade barn