Leksvik skohylla utgått???
Nån som vet om Leksvik skohylla utgått från Ikeas sortiment? Hittar den inte längre på deras hemsida :(
Nån som vet om Leksvik skohylla utgått från Ikeas sortiment? Hittar den inte längre på deras hemsida :(
Nu vet jag inte var ni som söker hyllan bor... Men skohyllan finns forfarande kvar på IKEA Bäckebol i Göteborg. (såg den där idag) Ring till era lokala IKEA och hör med dem, de är uppenbarligen inte slut överallt!
På deras hemsida står det att om en produkt ska utgå så står det på produkten i AFFÄREN 6 månader innan den utgår. Men om man inte bor nära Ikea då och kanske bara är där högst en gång per år :( Jag kanske är blind men jag hittar ingen mailadress på deras hemsida.. Hmm..
Det står såhär under Kontakta oss:
Just nu går det inte att skicka e-post till oss. Chatta gärna med oss istället och få hjälp direkt.
Var på IKEA i Kungens kurva förrförra helgen o så fanns det många sånna kvar, dessutom till nersatt pris
Nu har jag chattat med Ikea och frågat varför man inte kan se på deras hemsida när en produkt ska utgå, hon jag pratade med tyckte det var en bra fråga som skulle tas vidare för hon hade ingen aning, verkade inte vara nåt dom tänkt på så vi kan ju hoppas om ändrar på det :)
Jag köpte min den 15 maj på IKEA i Kungens kurva till nedsatt pris.
Fröken Juni skrev 2009-07-24 17:13:25 följande: