• CMH

Leksvik skohylla utgått???

Nån som vet om Leksvik skohylla utgått från Ikeas sortiment? Hittar den inte längre på deras hemsida :(

• Svar på tråden Leksvik skohylla utgått???
  • Callistrate

Nu vet jag inte var ni som söker hyllan bor... Men skohyllan finns forfarande kvar på IKEA Bäckebol i Göteborg. (såg den där idag) Ring till era lokala IKEA och hör med dem, de är uppenbarligen inte slut överallt!

• CMH
    Tygbiten skrev 2009-07-22 21:42:36 följande:
    Vi bor i södra Dalsland.
    Hehe okej då sket det sig ;)
  • CMH
    LanaLee skrev 2009-07-22 22:33:33 följande:
    Jag blev också jättebesviken när jag såg att de utgått, de borde ha en del av hemsidan som heter typ 'utgår inom kort' så man har chans köpa det man är intresserad av INNAN det tar slut om man är intresserad av nåt.Iallafall är jag sådan att jag inte har råd att köpa allt jag vill ha o behöver på en gång utan behöver spara lite pengar emellan inköpen. Jag hade ju tänkt att vår hall skulle bli perfekt med en sådan hatt o skohylla målade i vitt... Dessvärre finns det inte många till salu på blocket heller...
    Ja det borde dom verkligen ha!! Skulle va skit bra ju! Vi kanske skulle maila Ikea det som förslag? Ju fler som mailar desto bättre ;)
    Nej i närheten där jag bor finns det typ aldrig några till salu, men i Sthlm brukar det finnas en hel del på Blocket för typ 200:- men då ska man ju bo i Sthlm också.. Om man inte har vägarna förbi..
    Vill också ha skohyllan målat i vitt ;)
  • CMH
    Callistrate skrev 2009-07-22 22:37:42 följande:
    Nu vet jag inte var ni som söker hyllan bor... Men skohyllan finns forfarande kvar på IKEA Bäckebol i Göteborg. (såg den där idag) Ring till era lokala IKEA och hör med dem, de är uppenbarligen inte slut överallt!
    Jaså? Jag ska till Ikea i Linköping i helgen så har jag tur finns den kvar, bor tyvärr inte nära Göteborg, men då finns ju chansen att den inte är slutsåld överallt då :)
  • vackrastarflow
    CMH skrev 2009-07-22 23:01:33 följande:
    Ja det borde dom verkligen ha!! Skulle va skit bra ju! Vi kanske skulle maila Ikea det som förslag? Ju fler som mailar desto bättre ;) Nej i närheten där jag bor finns det typ aldrig några till salu, men i Sthlm brukar det finnas en hel del på Blocket för typ 200:- men då ska man ju bo i Sthlm också.. Om man inte har vägarna förbi.. Vill också ha skohyllan målat i vitt ;)
    Skriv till Ikea och föreslå det, det gjorde jag en gång och fick 2 biobiljetter som tack (och numera finns funktionen jag eftersökte på hemsidan!)
  • CMH
    vackrastarflow skrev 2009-07-22 23:06:23 följande:
    Skriv till Ikea och föreslå det, det gjorde jag en gång och fick 2 biobiljetter som tack (och numera finns funktionen jag eftersökte på hemsidan!)
    Oj det var shysst av dom! Ja jag ska nog ta och maila dom om det :)
  • CMH

På deras hemsida står det att om en produkt ska utgå så står det på produkten i AFFÄREN 6 månader innan den utgår. Men om man inte bor nära Ikea då och kanske bara är där högst en gång per år :( Jag kanske är blind men jag hittar ingen mailadress på deras hemsida.. Hmm..

• vackrastarflow

Det står såhär under Kontakta oss:

Just nu går det inte att skicka e-post till oss. Chatta gärna med oss istället och få hjälp direkt.

• Tjimtjom

Var på IKEA i Kungens kurva förrförra helgen o så fanns det många sånna kvar, dessutom till nersatt pris

• CMH
    vackrastarflow skrev 2009-07-22 23:38:09 följande:
    Det står såhär under Kontakta oss:Just nu går det inte att skicka e-post till oss. Chatta gärna med oss istället och få hjälp direkt.
    Aha det missade jag ;) Får snällt vänta tills chatten är öppen imorgon då, tack för att du kollade!
  • CMH

Nu har jag chattat med Ikea och frågat varför man inte kan se på deras hemsida när en produkt ska utgå, hon jag pratade med tyckte det var en bra fråga som skulle tas vidare för hon hade ingen aning, verkade inte vara nåt dom tänkt på så vi kan ju hoppas om ändrar på det :)

• Fröken Juni

Jag köpte min den 15 maj på IKEA i Kungens kurva till nedsatt pris.

• CMH

Fröken Juni skrev 2009-07-24 17:13:25 följande:

Jag köpte min den 15 maj på IKEA i Kungens kurva till nedsatt pris.
    Okej, ja då är det nog försent att hitta den på Ikea, var på Linköpings Ikea igår och där fanns den inte.. Blir Blocket helt enkelt :)
Svar på tråden Leksvik skohylla utgått???