En ny värld för oss! Hur funkar det?
Vi fattar inget.. Vet att vi vill ha barn och att jag tyvärr mot alla odds lider av denna hemska sjukdom.. Nå.. har fått metformin av min läkare och hon vill att jag ska äta de 1 ggr om dagen och sedan själv avgöra om jag vill öka dosen. I sept ska vi på utredning.. För vad? Vi fattar inget och inget får vi förklarat för oss. Vi står på kö för utredning.. ja de är de vi vet. Vad de leder till ingen aning.
I dagens läge har jag en vikt på 95 kg och läkaren vill att jag ska ner till 85 innan behandling av pergotime börjar.. okej.. inte svårt.. om man dricker cambridge..
Till och från känner jag att de är väl klart vi kommer få barn. Medan andra dagar som jag känner mig gåendes i en mörk bunker alldeles för mig själv helt lämnad till eftervärlden! Mår piss och skit helt enkelt! Vi kommer aldrig bli med barn, det är väl mina dagliga tankar som präglar mitt stackars huvud!
De jag vill ha från er med Pco är tips och råd hur vi ska lyckas.. Idag känns allt som skrivet som ett mörker utan ljus i änden. Hur gjorde ni? Allt är välkommet. I morgon börjar jag med Cambridge - för er som inte vet är det samma sak som nutrilett fast godare och mycket bättre - mitt mål är att vid månadsskiftet aug-sep ligga på minst 80 kg. Inte ett gram mer. men gärna mindre!