Bästa krämen mot celluiter?
Är det någon som testat någon kräm mot celluiter som verkligen fungerar? Alla tips mottages tacksamt....
Är det någon som testat någon kräm mot celluiter som verkligen fungerar? Alla tips mottages tacksamt....
Jag personligen tror inte på en mirakelkräm som skall fungera mot celluliter. Det enda som kan fungera är väl någon typ av massage, och då gärna tillsammans med en massagekräm efter dusch, eller i samband med dusch. Det är blodcirkulationen som gör att celluliterna minskar, men att få bort dem helt kan nog bli svårt.... My theory.
Ok tack för ditt svar. Nån som provat nåt annat?
Puffar....
Jag masserar varje dag i duschen med en grov massagehandske. Funkar bra.
fortsätt tipsa! tror de flesta tjejer vill veta!
Mer tips önskas...
Cellulitkrämer fungerar inte.
Köp två skrubbvantar för tio spänn styck på t ex H&M, och en kroppspeeling för under hundralappen. Fukta huden med vatten och ha vantarna på när du skrubbar in peelingen. Det ska nästan göra lite ontt Så har jag hållt mina celluliter borta. Jag är 34 år och vinner fortfarande kriget mot celluliter på detta sätt.
Det går bra med vanlig duschcréme också, men ibland kan man ta i lite extra och använda en peeling. Det behöver inte vara en dyr sort. De billiga fungerar lika bra.
Lycka till.