• Susie

Illamående på kvällen som enda symtom?

Hej!

Har egentligen ingen förhoppning kvar nu på 14e försöket....Har INGA symtom på att nåt skulle kunna var på gång nu heller....MEN, fick en konstig känsla av klump i halsen i förrgår, sådär så jag ville svälja hela tiden och efter ett tag kände jag mej faktiskt illamående...det här började nån gång sent på kvällen. Igår ingenting på dagen men sen samma på kvällen igen..... Är livrädd att hoppas eftersom jag har en så tydlig känsla som jag brukar innan BIM att mensen är på gång. BIM imorrn alltså.
    Finns det nån som kan ge lite hopp? Man kan ju alla fall hoppas lite såhär dagen innan. Undrar isåfall om det kan vara så att man inte har nåt enda annat symtom, inte ens molvärk osv?

• Svar på tråden Illamående på kvällen som enda symtom?
  • Lillstrumpa79

När jag väntade min son mådde jag illa på eftermiddagen & precis när jag gick & lade mig. Det kan ju vara väldigt olika.
    Jag håller tummarna för ett plus!
    Vi har oxå försökt få till 2:a barnet länge nu, började i maj -08..

• Susie

Hej Lillstrumpa!

Tack för tummarna, detsamma till dig! Hoppas det skulle kunna vara nåt men ibland blir man ju lite småillamående innan mens har jag för mej....
    Nån mer?

• Susie

Ingen som kan berätta om ert illamående hur det kändes? Nån som hade mer på kvällen? *desperat*

• Kattbacken

Innan jag visste att jag var gravid vaknade jag ibland på nätterna och mådde illa, sådär så att man sväljer och sväljer för att få slut på det.. Jag tror att det var typ två veckor innan jag fick plus, testade när mensen var 3 dagar sen och jag trodde att jag hade magsjukan :D

• Sessan1985

Jag har mått illa nu några kvällar och som någon beskrev att det känns som en klump i halsen plus att det vattnas i munnen och man sväljer och sväljer. Har kännt mig allmänt konstig också i några dagar. Ena stunder fryser jag, andra svettas men har nog ingen feber. Har varit trött, haft ont i huvudet, ont i magen och känner mig allmänt konstig. Gjorde ett test i går men det visade inget =( Har inte haft mens sedan 23 maj så man börjar ju fundera på vad det beror på men slutade med p-piller nyss så det kanske dröjer innan kroppen blir helt återställd.

• Susie

Hej tjejer!

Tack för era svar! Ja, hoppas kan man ju alltid men igår kväll kände jag inget som de andra kvällarna, brösten har slutat ömma och magen känns lite som den brukar innan mens......så den kommer nog tyvärr här idag. Hoppas ni andra får plus som mår illa!

• Malinell
    Lillstrumpa79 skrev 2009-07-21 15:17:36 följande:
    När jag väntade min son mådde jag illa på eftermiddagen & precis när jag gick & lade mig. Det kan ju vara väldigt olika.Jag håller tummarna för ett plus!Vi har oxå försökt få till 2:a barnet länge nu, började i maj -08..
    Jag har sedan två veckor tillbaka anat att jag är gravid, men igår kväll började jag att blöda! Jag har mått illa på kvällarna och har haft flera andra symtom på graviditet. Även fast jag nu blöder så upplever jag att jag känner mig gravid fortfarande! Vet inte hur jag ska tolka detta! Tänker vänta och se vad som händer! Är det mf, var jag aldrig gravid eller är det såna där blödningar som man kan få fast man är gravid? Frågorna är många! Besvikelsen är stor! Vill ju så gärna få ett till barn! Bara längtar!!!!
  • Susie

Hej Malinell!
    Åh va tråkigt! Jag vet precis hur du känner tyvärr!
    Vi har försökt med syskon nu i mer än 1,6 år
    den här gången mådde jag bara lite illa men min annars exakta mens var 2 dagar försenad...men sen kom den som vanligt!
    Bara nya tag helt enkelt!
    Kanske är du ändå gravid man kan aldrig veta, du får testa annars!

Svar på tråden Illamående på kvällen som enda symtom?