• BlommyNess12

Sonens flickvän :(

Kärleken är stark och jag tror inte han bryr sig om vad andra tycker om henne.
    Jag har varit i samma sits, har en man som ingen har tyckt om förutom jag och ett fåtal vänner. Det är inget att tycka synd om din son för, han vet säkert om det men man bryr sig faktiskt inte.

Det du kan göra är att acceptera och gilla läget, inte mer än så, tyvärr.

• BlommyNess12
    keya12 skrev 2009-07-22 20:26:25 följande:
    Du behöver ju inte säga det rakt ut. Räcker med att du är lite avig mot henne. Som barn märker man sånt ju.Hur ofta är dom hos dig och hur länge är de där? För du säger att du stör dig på att hon är lat. Vet du om hur hon mår rent psykiskt? Kanske händer det något i hennes liv som gör att hon inte har så mycket att skratta för. Eftersom du säger att hon inte ler.Anonym (Gillar inte...) skrev 2009-07-22 20:22:03 följande:
    Ja fast det handlar ju inte om barn? Eller har jag missat något? Det handlar ju omen son på 20 + som flyttat hemifrån.
  • BlommyNess12
    keya12 skrev 2009-07-23 07:46:40 följande:
    Ja? Och då slutar han vara sin mors barn eller?
    "Räcker med att du är lite avig mot henne. Som barn märker man sånt ju"

Är ts sons flickvän hennes barn?
  • BlommyNess12
    keya12 skrev 2009-07-23 08:13:43 följande:
    Drick lite kaffe så du vaknar. Jag talar om ts son. Om HAN märker det så blir HAN arg på sin mamma. TS son alltså. TS son kan läsa av att mamman är avig mot flickvännen även om hon själv inte märker något. TS SON kan det.
    Okej, jag blir lite förvirrad bara eftersom hela ditt inlägg skriver du bara om flickvännen inte ett ord om sonen i övrigt.
Svar på tråden Sonens flickvän :(