Inlägg från: Anonym (svärdotter också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (svärdotter också)

Sonens flickvän :(

Jag har världens bästa svärmor och plastsvärfar som tog in mig i familjen med öppna armar.
    Jag va den tystlåtna blyga tjejen som inte ville störa och häckade mycket på killens rum.. Tack och lov så släppte det och vi har en mycket bra kontakt och äter middag ofta och är hos dom ofta.
    Familjen har utökats nu 2007 med en dotter, dom blev chockade först men har hjälpt till jätte mycket!
    Lät oss bo hos dom tills vi hittade eget, hjälper oss när vi haft det svårt och gett massa saker till dottern och betalade till och med vårat bröllop!

Men sen kommer vi till min riktiga svärfar..
    Min man bodde växelvis hos sina föreldrar när vi blev ihop.
    Och han har inte gillat mig från dag 1, och ändå har jag inte gjort något speciellt...
    Kontakten mellan killen och hans pappa försvan sakta men säkert och pappan visade inge intresse att hålla kontakten..
    Han har träffat sitt barnbarn kanske 3-4 gånger och hållit i henne 1 gång och hon fyller 2 år om 1 månad.. Han har aldrig firat hennes födelsedag, jul m.m..
    Till mannen har han inte sagt godjul eller grattis på födelsedagen sen 2005..

Svar på tråden Sonens flickvän :(