Inlägg från: High Heel Bitch |Visa alla inlägg
  • High Heel Bitch

Sonens flickvän :(

Det värsta jag vet är när man ska lägga sig i vilka sina barn är tillsammans med. Han är förmodligen lycklig med henne annars skulle han inte ha valt henne, vill du att han ska vara olycklig? Att gå och hoppas på något sånt som mamma tycker jag är sanslöst det är din son du pratar om för guds skull!

• High Heel Bitch

Anonym (Gillar inte...) skrev 2009-07-23 19:05:23 följande:

High Heel Bitch, har jag sagt att jag vill se honom olycklig? NEJ!
    Och hur vet du att han skulle bli lyckligare med någon som du "accepterat"?
  • High Heel Bitch

Anonym (Gillar inte...) skrev 2009-07-23 20:33:58 följande:

Anonym (svärdotter) Vet inte hur många gånger jag skrivit i denna tråden att hon är sur, grinig, lat och aldrig kan le. Du skriver att vi kanske är lika och det kan jag säga direkt att det är vi inte. Skriver inte här för att någon ska "tycka synd om mig". Jag ger henne chanser och försöker tycka om henne hela tiden. Försöker försvara hennes dåliga uppförande stup i kvarten. Jag älskar min son och vill bara väl...är han lycklig med henne så kan jag bara acceptera det. Hans ex kommer jag att forstätta ha kontakt med. Sonen vet om det och har aldrig påpekat det.
    Vilka högst omogna argument för att inte tycka om en människa. Vad vet du hur mycket hon ler när hon inte är i ditt sällskap, dessutom kanske hon inte gillar dig heller. Speciellt inte om du går och sackar skit bakom ryggen så att hon får höra av andra vad du tycker, för jag antar att du inte våga säga sanningen direkt till henne, är det så konstigt att hon är sur då.
Svar på tråden Sonens flickvän :(