Inlägg från: Anonym (Inte bra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte bra)

Sonens flickvän :(

Ts, du kommer förlora din son om du inte kan acceptera hans förhållande.. Jag vet själv hur det är med en mamma som aldrig accepterade mina förhållanden & ju mer hon visade att hon inte gillade dom, desto mer anstrände jag mig att få mina förhållanden att fungera, det blev nästan som att jag gjorde detta för att "jävlas" med min mamma (Även fast förhållandet va dåligt & jag faktiskt inte va kär så fortsatte jag ändå med att vara tillsammans med dessa)

Allt resultera till att så fort min mamma sa något så va de bara hat, jag slutade lyssna på henne, kände att hon respekterade inte mig & därför förtjänade hon inte min respekt heller...

Många omkring vår familj såg hur min mamma verkligen hatade mina förhållanden så tillslut va de faktiskt min morbror som sa åt min mamma att hon måste släppa taget, att hon faktiskt kommer förlora mig om hon fortsatte..
    Mamma lugnade ner sig & jag dumpa givetvist förhållandet..

Efter de la sig aldrig min mamma i om vilka jag dejtade, idag har jag ett förhållande sedan 8 år tbax, I börja min mamma ganska skeptisk men efter att stått på avstånd & sett hur bra vi har de så har hon(& alla andra) avgudat min partner som helt enkelt är underbar....

Svar på tråden Sonens flickvän :(