• Anonym (OROLIG)

illande känsla i underlivet.... hjälp, snabba svar snälla!

Är i v. 25 på lördag o har i underfär 1 veckas tid haft en illande smrta i underlivet, känns som om de e påväg att ramla ur mig.....

Behöver ja oroa mig för detta eller kan ja pusta ut, vill ju ine att de kanske leder till förtidig födsel!!!!

• Svar på tråden illande känsla i underlivet.... hjälp, snabba svar snälla!
  • Vege

Jag tycker att du ska ringa bm eller gyn omgående, mycket bättre än att få svar från okunniga här på fl... Jag hade mycket ilningar i början på graviditeterna men inte så där sent, säkert ingen fara men värt att kolla upp.

• Anonym (OROLIG)
    Vege skrev 2009-07-22 14:44:56 följande:
    Jag tycker att du ska ringa bm eller gyn omgående, mycket bättre än att få svar från okunniga här på fl... Jag hade mycket ilningar i början på graviditeterna men inte så där sent, säkert ingen fara men värt att kolla upp.
    Okej, de e väligt irriterande o gör ont nästan hela tiden, fogarna spökar oxå...
  • Anonym

Hmm jag har lika dant, skriv gärna va din bm sa..

• Anonym

jag hade också så, då hörde jag av min kusin att det är nerver i kläm.

• redneck girl

det är antagligen nerver som blir klämda.så har jag haft varje gång.

• Anonym (OROLIG)

Ok, då borde de inte vara nån fara, men visst e de obehagligt!

• Anonym (hmm)

hej , nu blev jag fundersam , jag är inte gravid vad jag vet , men jag har oxå ilande /kittlande i livmoder trakten emellanåt.. hmm ... gjorde grav test senast bim+ 13 med cb men negativt , dessutom hade jag "mens" ca två dagar med jättelite blod ...

• Anonym (OROLIG)

Anonym (hmm) skrev 2009-07-24 18:59:20 följande:

hej , nu blev jag fundersam , jag är inte gravid vad jag vet , men jag har oxå ilande /kittlande i livmoder trakten emellanåt.. hmm ... gjorde grav test senast bim+ 13 med cb men negativt , dessutom hade jag "mens" ca två dagar med jättelite blod ...
    Konstigt de där med kroppen. De ilar fortfarande, men får väl tänka att de e helt normalt....
Svar på tråden illande känsla i underlivet.... hjälp, snabba svar snälla!