Inlägg från: buebo |Visa alla inlägg
  • buebo

Använt SNS Tillmatningsset??

Är det någon som använt SNS tillmatningsset? Har funderat på att använda det till när bebisen kommer.Jag har inte kunnat amma mina andra tre barn då det bara funnits ca 20 ml(tillsammans på båda brösten) då jag haft som mest och det föder man inget barn på.. Skulle va kul att prova, men finns det nån som har erfarenhet? Går det tex att använda amningsnapp samtidigt?/C

• Svar på tråden Använt SNS Tillmatningsset??
  • buebo

Har fött upp mina andra barn med flaska och visst är det bekvämt speciellt som pappan blir delaktig på ett helt annat sätt.Men nu kommer mina större barn alla att gå i skola/förskoleklass så tanken har vuxit allt efterssom.Har faktiskt funderat på det förut också men då tyckt det varit "för mycket" med små syskon som tagit sin tid. Jag skulle gärna vilja prova att "amma".De andra barnen har ju givetvis fått ta bröstet så länge de velat men inte har det varit spec länge efterssom de ingen mat fått. Tycker bara att det kunde va kul vem vet helt plötsligt kanske det finns mjölk...

• buebo

Flyttar upp och ser om jag får nåt napp!:)

• buebo

Tack Sofie för ideerna.Flyttar upp igen

• buebo

Lyfter denna tråd igen och ser om det finns nån med erfarenhet av det här. Nu är jag så nära BF att jag vill kolla igen.

Svar på tråden Använt SNS Tillmatningsset??