• Svar på tråden FarmWille - FB
  • krakel

jag undrar egentligan va det går ut på.. när man kan bygga hus ch silos osv ska man använda det då???

kan man vattna eller växer det bara av sig själv??

nån mening med att skena run ibland väterna

hur fåt man mer pengar dvs sedlar??

• krakel

men hur får man sedlar då??? jag får bara mynt och det kan man ju inte köpa hus etc för???

• krakel

haha nej misstänkte det ... såg det då jag sappa runt lite.. nej det år bli mynt..

undrar om nån vet hur lång tid skördenhåller sig när den är färdig ??? flera som dött för mig....

• krakel

oki.. ja har inte en aning faktiskt.. men en massa döa gubbar imorse dör fick man för att man odlar snabbt för att få lite money bättre lägga lite mer på långtida växter...

ska odla på lite gubbar och sen ikväll odla lite segare saker....

va tycker ni är bäst att odla??? har ni hus??? andra byggnader???

• krakel

gu va kul.. men ja slösar väl för myket då jag aldrig har råd att köpa hus.. bara odlar och odlar men får det precis att gå runt hahaha...

måste man ha varann som polare på FB för att kunna bli grannar???? eller bara kolla in hos folk???? sugen på tt se ditt

• krakel

Nej jag vet inte om jag tycker bättre om FramTown... va är det som gör att ni tycker det????

iaf så har jag börjat fått en massa rosetter för allt man odlar osv då får man ju en massa gåvor nie nice...

• krakel
    delifi2 skrev 2009-08-13 10:20:27 följande:
    hahaha............jag har oxå fastnar för det.Skrattade först åt mannen som höll på med det sen så fick jag en farm av en slump så det var bara att fortsättaMan kan få sedlar genom att anmäla sig på olika sidor men kolla igenom NOGA så att det gör så att man måste köpa nåt eller binder upp sig.Man går in på den fliken där det står "get more farm coins"sen så scrollar man ner till rutan där det står specialerbjudanden.Har blivit medlem lite överallt där man bara behver svara på frågor, man ska inte ta där mankan få mer sedlar för oftast är det att man ska binda upp sig osv osv. Jag hade 1 sedle och efter skrivit upp mig på 2 sidor fick jag 7 sedlar
    ALLVAR !!! det vore ju kanoners...
Svar på tråden FarmWille - FB