Bäst kvalite??
Tänkte bara höra vad ni andra föräldrar där ute tycker:
Vilken affär tycker ni har bäst kvalite på barnkläderna??
Ha en fortsatt fin kväll!
Tänkte bara höra vad ni andra föräldrar där ute tycker:
Vilken affär tycker ni har bäst kvalite på barnkläderna??
Ha en fortsatt fin kväll!
Lite svårt att säga, tycker jag, beror säkert på barnets ålder. Bebis är det enda jag har erfarenhet av och då spelar det absolut ingen roll, de hinner ju helt enkelt inte slita ut kläderna. Därför har vi köpt en hel del begagnat och mycket av det har sett sprillans nytt ut.
beror ju lite på förstås....
men jag handlar mestadels barnkläder på H&M och Kappahl.....
Helt klart H&M, deras kläder tål att tvättas, man kan stryka på trycken m.m. Och så är de snygga också!
handlar mest på H&M, men det blir även endel på kappahl och cubus.
H&M har snygga och prisvärda barnkäder tycker jag. Sedan så älskar jag Name it samt Mexx och espritkläder. Tyvärr så är mexx o esprit ganska dyra så det blir mest på rean isåfall.Till eBebis så funegrar beg bra tycker jag, men när dem blir lite större och anvädner kläderna länge så föredrar jag att köpa nytt.
Lego och lingon och blåbär och ganksa mycket från POP tycker jag brukar se snygga ut länge. Men vi kör ändå mest H&m, kappahl och lindex, de är inte samma kvalitet men duger som baskläder till barn som växer snabbt och sliter mycket.
Tycker att HM:s kläder är mkt prisvärda!!
Jag vill slå ett slag för FIX-kläderna på Lindex. De ligger mellan H&M och POP i pris och har bra kvalitet. Våra barn har kunnat ärva kläderna av varann, de blir inte urtvättade och missformade. Sedan tycker jag att de dessutom alltid är snygga!
Tack för era svar!
Vi handlar mest på Lindex och H&M.
Tycker också att FIX-kläderna på Lindex är jätte bra.
Alfons Åberg kläderna gillar jag också, bra kvalite...men lite dyrare.
Po.P och Esprit tycker jag nog håller bäst kvalitet på barnkläder. HM får man i och för sig mycket kläder för pengarna...
Vi handlar mest på Po.p till sonen snygg och bra kläder tycker vi.