• Evangeline72

Lek och buslandet i Göteborg!

Någon som vet om det passar bra för ett kalas där födelsedagsbarnet fyller 4 år och barnen är mellan 4 och 5

Tacksam för synpunkter och info=)

• Svar på tråden Lek och buslandet i Göteborg!
  • Fry

Det tror jag nog..det e ju klätterställningen där om man vågar släppa iväg dom elr springa efter.. Annars passar det nog tycker jag iaf..Rummen e ju lite roliga som man har kalaset i.

• dae

bästa stället.. gååå dit oo ha sååå kul.. barnen älskar de i alla åldrar..

• Evangeline72

Har nu varit på Lek och Buslandet, tänker inte ha något kalas där. För stort för ett kalas för 4-åringar enligt mig. Föräldrarna lär få springa runt i 3 timmar. Så det blir bushuset i stället=)

• Agamemnon
    Evangeline72 skrev 2009-08-03 07:57:26 följande:
    Har nu varit på Lek och Buslandet, tänker inte ha något kalas där. För stort för ett kalas för 4-åringar enligt mig. Föräldrarna lär få springa runt i 3 timmar. Så det blir bushuset i stället=)
    Kollade du in temarummen för kalas? De är väl inte så stora?
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Evangeline72

Nej men kalasrummen är ju inget problem=) Där är de dock bara och fikar. Resten av tiden är de ute i buslandet.

• Evangeline72

Ska säga att vi var på Lekhuset i Sisjön idag. Helt suveränt för 4-åringar. Fräscht, kul och supergo mat. Vi har bokat kalas där i stället=)

• Bambiniz

Lekstan i Sjisjön är mycket bättre! Mer överblickbart för föräldrar, godare kaffe Passar bättre fär 4-5 åringar, Lek-buslandet är mer för 7 och större....

Svar på tråden Lek och buslandet i Göteborg!