• Anonym (nybliven singel)

tar ni tjejer naken bilder på er själva?

Hejsan har sedan en månad tillbaka varit singel,tyvärr dock va det för att hon(ja e kille) "behövde tid för sig sj"
    men vi träffast fortf å pratar osv,nu när ja va hos henne sist så gick hon in å duscha å då snoka ja i henne tele"ja vet aja baja" fick bara en känsla av att allt inte va som d skulle hitta då naken bilder som hon tagit på sig själv!när vi va tillsammans så ville hon aldrig fota sig naken=(
    hennes förklaring va att dom va till mig å att hon tatt dom för nån dag sen,dock va dom 2 veckor gamla.!!!!
    när ja frågar henne så skulle hon bara ha dom för sig sj!
    vet att ja inte kan kräva nåt av henne eftersom hon e singel,undrar bara hur vanligt det är att ni tjejer tar naken foto på er sj för er egen skull?

• Svar på tråden tar ni tjejer naken bilder på er själva?
  • Anonym (1)

Ja jag har då aldrig gjort det.

• Anna Paulita

Nope, jag har heller aldrig gjort det.

ni får ju va anonyma om ni nu gjort d.har en del sånna bilder sj så vet att tjejer gör d!

• Merveilleux

Nope, har aldrig gjort det.

My home is where my rump rests.
  • Anonym

nog vanligt bland yngre tjejer

• Lindorm

Jo, jag plåtar mig själv ibland när jag är uttråkad. Det är lite kul att fantisera om hur man ser ut för sin partner. Brukar just med anledning av personer som snokar radera dem direkt. Man vill ju inte hamna på pirate bay.

• Anonym (Jo)

Jag gör det.....men det är ju i syfte för att skicka dem till nån kille...

precis va ja menar man tar väll inte bilder på sig sj(utan ansikte) för å ha för sig sj;)

• Anonym (jag =))

Jag tar kort på mig själv, vet inte rikgit varför, bara en kul grej. Jag behåller bliderna för mig själv och skickar de inte till någon. Tror att det är rätt vanligt faktiskt. Har en kompis som också gör det.. =)

• pussgurkan86

jag ska erkänna att jag gjorde det när jag var yngre. gjorde även lite saker i webcam som jag ångrar idag. tror det är mest yngre tjejer som gör sånt.

Svar på tråden tar ni tjejer naken bilder på er själva?