• Anonym (nybliven singel)

tar ni tjejer naken bilder på er själva?

Hejsan har sedan en månad tillbaka varit singel,tyvärr dock va det för att hon(ja e kille) "behövde tid för sig sj"
    men vi träffast fortf å pratar osv,nu när ja va hos henne sist så gick hon in å duscha å då snoka ja i henne tele"ja vet aja baja" fick bara en känsla av att allt inte va som d skulle hitta då naken bilder som hon tagit på sig själv!när vi va tillsammans så ville hon aldrig fota sig naken=(
    hennes förklaring va att dom va till mig å att hon tatt dom för nån dag sen,dock va dom 2 veckor gamla.!!!!
    när ja frågar henne så skulle hon bara ha dom för sig sj!
    vet att ja inte kan kräva nåt av henne eftersom hon e singel,undrar bara hur vanligt det är att ni tjejer tar naken foto på er sj för er egen skull?

• Svar på tråden tar ni tjejer naken bilder på er själva?
  • Anonym

Nej, hon har med 90% sannolikhet tagit dem för att skicka.
    Tjejer gör så ibland för att få bekräftelse, för killar blir ju glada av nakenbilder.

Snoka inte i andras mobiler. Att hon "behövde tid för sig själv" var uppenbarligen den snälla versionen för att bli av med dig. Luska inte mer om du inte vill veta mer (du verkar ju lätt bli svartsjuk och ledsen).

• Anonym (nä)

Jag gör inte det och har aldrig gjort det. Har dock en kompis som tar bilder på sina bröst av nån konstig anledning jag inte fattar. Vi är snart 30 btw.

• Anna Paulita

Anonym (nä) skrev 2009-07-23 13:27:32 följande:

Jag gör inte det och har aldrig gjort det. Har dock en kompis som tar bilder på sina bröst av nån konstig anledning jag inte fattar. Vi är snart 30 btw.
    Hon vill kanske ha bilder att titta på när hon är 60 och de hänger nere vid midjan. ;)
    Anonym skrev 2009-07-23 13:25:59 följande:
    Nej, hon har med 90% sannolikhet tagit dem för att skicka. Tjejer gör så ibland för att få bekräftelse, för killar blir ju glada av nakenbilder.Snoka inte i andras mobiler. Att hon "behövde tid för sig själv" var uppenbarligen den snälla versionen för att bli av med dig. Luska inte mer om du inte vill veta mer (du verkar ju lätt bli svartsjuk och ledsen).
    jo det har ja ju oxå fattat trodde dock att hon va mer mogen än så! men men hon e 23 å ja e 26 så ung å ung mja,ville dock se hur vanligt det var hos er tjejer!

Anonym (jag =)) skrev 2009-07-23 13:23:34 följande:

Jag tar kort på mig själv, vet inte rikgit varför, bara en kul grej. Jag behåller bliderna för mig själv och skickar de inte till någon. Tror att det är rätt vanligt faktiskt. Har en kompis som också gör det.. =)
    okej men varför gör du d? bara för att du sj ska se dom?ok om man har en fin kropp å gillar den men om man inte e riktigt nöjd me sin kropp så ser ja inte varför man skulle spara dom isf!
  • Anonym

Tja... Skulle väl kunna göra det för att ha själv, och titta tillbaka när jag inte ser lika bra ut längre... Men har bara gjort det en gång, och då för att skicka till någon. (Fast sparar bilden också, den är ganska fin.)

• Anonym (L)

Jag tar nakenbilder på mig själv och skickar till min sambo:) Fast just nu blir de enda nakenbilderna på min växande gravidmage, jag började ta bilder för att jag hade gått ner så mycket i vikt och tyckte själv att jag hade fått en väldigt snygg kropp så jag ville föreviga den innan jag blev gravid

• 010306

Inget jag brukar direkt & isf bara för att kolla om jag ser mer tränad ut elr så & sen radera .

• Airlee

Jag gör det ibland, tycker att det är lite kul.

• Anonym

Har jag gjort när jag var yngre, typ tonåren. Vissa hamnade på internet(utan huvud) och detvar såklart för att få bekräftelse. När man blivit äldre har man skickat mms med avklädda bilder, typ bh trosor, men inte nakna.

Svar på tråden tar ni tjejer naken bilder på er själva?