• llinaa

Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater

Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater.

Finns de någon som har någon flicka som har större bröst än sina jämnåriga.? vad tycker hon om de.
    Mina barn har större bröst än sina jämnåriga.

Kunde vara intresanta tt höra vad era flickr tycker om de.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-23 18:21
    kunde vara intresat att höra vad era flickor tycker om de

• Svar på tråden Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater
  • Koloraturell

Har ju ingen tonårsdotter, men jag hade mycket större bröst än mina kompisar redan när jag gick i tvåan :/ tyckte det var jättejobbigt och inte blev det bättre av att jag redan var lite utanför tyvärr... Är din dotter ledsen eller tar hon det som hon ska (dvs vara stolt såklart :)?

• llinaa
    Koloraturell skrev 2009-07-23 19:13:37 följande:
    Har ju ingen tonårsdotter, men jag hade mycket större bröst än mina kompisar redan när jag gick i tvåan :/ tyckte det var jättejobbigt och inte blev det bättre av att jag redan var lite utanför tyvärr... Är din dotter ledsen eller tar hon det som hon ska (dvs vara stolt såklart :)?
    hon bryr sig egentligen inte men ibland är de ju jobbit för henne
  • llinaa
    Koloraturell skrev 2009-07-23 19:13:37 följande:
    vilken bh storlek hade du när du var 15
  • Rondellen

jag hade minst bröst, jag tyckte att det var jobbigt.
    Jag tror att tonårstjejer oroar sig för sina kroppar oavsett om de har ngn del som sticker ut. Det bästa är nog att stötta dem, kanske inte snacka för mkt om det. Allt sånt kändes ju väldigt pinsamt i den åldern.

• pelin

Jag utvecklades oxå mycket snabbare än mina vänner, fick bröst i 2:a klass och mens i slutet på 3:an eller början på 4:an.. Jag tyckte det var riktigt pinsamt att duscha efter gymnastiken mm, eftersom ingen annan hade bröst och hår mellan benen... Kunde få en del taskiga kommentarer, men när vi sedan blev äldre vad dom bara avundsjuka, så tji fick dom!

• llinaa
    pelin skrev 2009-07-23 19:41:21 följande:
    Jag utvecklades oxå mycket snabbare än mina vänner, fick bröst i 2:a klass och mens i slutet på 3:an eller början på 4:an.. Jag tyckte det var riktigt pinsamt att duscha efter gymnastiken mm, eftersom ingen annan hade bröst och hår mellan benen... Kunde få en del taskiga kommentarer, men när vi sedan blev äldre vad dom bara avundsjuka, så tji fick dom!
    vad hade du för bh storlek när du var 15
  • llinaa

själv så fick jag med stora bröst ganska tidigt

• pelin
    llinaa skrev 2009-07-23 19:43:11 följande:
    vad hade du för bh storlek när du var 15
    Jag hade 75D...
  • llinaa
    pelin skrev 2009-07-23 19:45:31 följande:
    Jag hade 75D...
    de är ju stort för att vara 15
  • pelin
    llinaa skrev 2009-07-23 19:46:56 följande:
    de är ju stort för att vara 15
    Ja det är det, men där har jag stannat, har det än idag, är 21 nu..
Svar på tråden Någon med tonnåring som har större bröst än sina kamrater