• Prillan73

Resväska från Jula ??

De har två fina resväskor för 399:-.....................men hur bra är dom?

Törs man köpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-23 19:08
    www.jula.se

• Svar på tråden Resväska från Jula ??
  • mm m

KOllade på Jula och massor av andr ställen när jag letade efter en mindre weekendväska. De jag såg då verkade stabila och bra köpte inte där eftersom de var fördyra för att vara från jula tyckte jag då.

Men nu när det är rea är det ju verkligen bra pris. OM du har möjlighet så åk dit och kolla kvalitet.

kanske inte mycket till hjälå, men det verkar vara mycket väska för pengarna om det är lika väskor som då, fast större då

• Prillan73

Har kollat på dem....vet inte hur jag ska se om de är bra eller ej.......

....andra gången utomlands, inte så van resenär!

• mm m

e verkar bra så köp de. Menar du får två väskor för 400kr är inte ofta man kan få det. Sen behöver det inte betyda att de är dåliga för det.

Man kan få måndags exemplar av vilket märke som helst, sen om du inte reser så ofta skulle inte jag lägga flera tusen på nya resväskor, vilket man ibland kan behöva göra på de fina väskaffärerna.

Jag köpte min på rusta för att den var billigare och framförallt att hjulen gick att snurra runt (inte bara fram och tillbaka) supersmidigt i trånga gångar och annat! Sen fanns det handtag på både lång och kortsidan och gick att expandera (men då blev det tyg där man ökade den)

Det var en billig variant av väska men är SÅ nöjd med dden, har hållt bra i många år, helt klart värt pengarna.

Dessutom såg jag att det var en sån väska de hade i nya filmen sommaren med göran, det var roligt att se och frmförallt berätta för de somklagat när jag sagt vart jag köpt min väska..

Min väska är lite "spacead" många tycker den verkar bra med de extra finesserna och frgar vart jag köpt den.

Men två väskor för 400, slå till!

• mm m

Annars kan du ju klaga om de inte är bra, men då har nog hela packningen redan åkt ur. Men har aldrig varit med om det.

• mm m

jag tycker hårda resväskor är bra. Har inte kollat länken men såg i bladet. sen beror det på om du vill ha kodlås eller vanligt lås på väskan, hur kanterna går ehop/emot varandra.

bra med skiljevägg och band att sätta fast pckningen med, även något litet fack med dragkedja

men alla tycker nog olika

• Prillan73

De här var lite hårda, men väskorna var LÄTTA ändå......det är dom som är i reklambladet.....

• mm m

kul Vad roligt att följa valet med dina väskor.

Hoppas ni får en trevlig resa!

Lätta väskor är bra då kan man packa mer..

Svar på tråden Resväska från Jula ??