e verkar bra så köp de. Menar du får två väskor för 400kr är inte ofta man kan få det. Sen behöver det inte betyda att de är dåliga för det.
Man kan få måndags exemplar av vilket märke som helst, sen om du inte reser så ofta skulle inte jag lägga flera tusen på nya resväskor, vilket man ibland kan behöva göra på de fina väskaffärerna.
Jag köpte min på rusta för att den var billigare och framförallt att hjulen gick att snurra runt (inte bara fram och tillbaka) supersmidigt i trånga gångar och annat! Sen fanns det handtag på både lång och kortsidan och gick att expandera (men då blev det tyg där man ökade den)
Det var en billig variant av väska men är SÅ nöjd med dden, har hållt bra i många år, helt klart värt pengarna.
Dessutom såg jag att det var en sån väska de hade i nya filmen sommaren med göran, det var roligt att se och frmförallt berätta för de somklagat när jag sagt vart jag köpt min väska..
Min väska är lite "spacead" många tycker den verkar bra med de extra finesserna och frgar vart jag köpt den.
Men två väskor för 400, slå till!