• ullis83

Ålborg zoo

Vi har tänkt att åka till Ålborg zoo nu i veckan och jag har lite frågor till nån som varit där

Har dom mycket djur eller är det typ isbjörnarna som är roliga?

Är det många jobbiga backar upp och ner (tänkte för vagnens skull)?

Kan man äta medhavd mat någonstans?

• Svar på tråden Ålborg zoo
  • ullis83

Tack, den länken var bra..men hoppas på nån som varit där med småbarn som kan ge mig en uppfattning

• evaoregon
    ullis83 skrev 2009-07-24 20:39:14 följande:
    Tack, den länken var bra..men hoppas på nån som varit där med småbarn som kan ge mig en uppfattning
    Hoppas någon svarar!
  • Madame Mom

Vi var där förra sommaren och tyckte att det var ett superställe. I Danmark så finns det alltid ställen där man kan äta medhavd mat, så även på
    Aalborg zoo...  Det fanns massor med fina djur att kika på..  inga jobbiga backar alls..  Fin lekplats och många bänkar utplacerade så att man kunde slå sig ner för lite vila..  Helt klart värt ett besök om du frågar mig och mina ungar...  :)

• ullis83
    Madame Mom skrev 2009-07-25 00:52:39 följande:
    Vi var där förra sommaren och tyckte att det var ett superställe. I Danmark så finns det alltid ställen där man kan äta medhavd mat, så även på Aalborg zoo...  Det fanns massor med fina djur att kika på..  inga jobbiga backar alls..  Fin lekplats och många bänkar utplacerade så att man kunde slå sig ner för lite vila..  Helt klart värt ett besök om du frågar mig och mina ungar...  :)
    Tack, det hjälpte.har nu bokat båten, så vi åker på tisdag:)
Svar på tråden Ålborg zoo