• Lucky

Hejdå nappen!

Hon verkade ju inte sakna den nämnvärt så kör på du Vid den åldern glömmer hon så mycket fortare än om du väntat ett år till!

• Lucky

Och nej, jag tycker absolut inte att hon är för liten!

• Lucky
    Sandrolin skrev 2009-07-24 15:07:46 följande:
    Va många som gett bort sina nappar, känner jag ju mig taskig som klippte nappen rakt av :S MEN, det verkar fungera, nu sover lillan en liten nap.. frågade efter nappen en gång och då förklarade jag igen att den gått sönder t.om visade den, sen brydde hon sig inte mera. somnade utan :D
    Du kan ju iaf hitta på något sätt att ge henne en liten present när hon varit så duktig och glömt nappen, tex ett paket i brevlådan från nappfén el dyl Använda fantasin får man, det tycker iaf jag!
  • Lucky
    näradig skrev 2009-07-24 19:27:51 följande:
    fast inte är man duktig för att man accepterar att man inte får ha kvar sin älskade napp?har barnet ens något val?
    Tänk jag förstod att du skulle anmärka på det jag skrev!!! Men det var ju inte till dig så du kan ju hoppa ur den här tråden och reta dig på nåt annat!
  • Lucky
    näradig skrev 2009-07-24 19:32:35 följande:
    är den här tråden bara till alla som tycker lika?får jag inte "anmärka" eller ifrågasätta när jag tycker något är fel eller jag inte förstår?varför då?
    Klart du får, men du gör ju inte annat... det börjar bli lite tröttsamt att se dig i trådar där du mestadels attackerar det som skrivits... man behöver inte alltid skriva i trådar där man tycker och tänker helt olika, eller hur?!
    Jag läser många ggr sånt som jag absolut inte håller med om och inte kan fatta varför men då kliver jag därifrån och tänker att det säkert finns nån annan som kan svara i den tråden, för det finns alldeles säkert någon på fl som tycker och tänker lika som ts...
  • Lucky

Jag försöker inte alls tysta dig... men jag visste direkt när jag skrev det jag skrev här i tråden att du skulle kommentera det negativt och det gjorde du ju! Så då fick jag ju vatten på min kvarn, så att säga...
    Och det var ju faktiskt DU som kommenterade det jag skrev först och jag bara svarade eller hur?! Så försök inte få det till att jag försöker tysta dig för att jag inte tycker lika för det var verkligen inte det det handlade om!

• Lucky
    Sandrolin skrev 2009-07-25 00:00:12 följande:
    Ja, jag skall nog komma på något :) Men det konstiga är att hon knappt alls frågar efter den längre, inte ens nu andra natten vid läggdags.. hon vill bara att man ska stryka hennes hår tills hon somnar med sitt gosedjur.Hon har den aldrig på dagis, så fort man hämtar henne så brukar det vara nappen o gosedjuret hon vill ha direkt. Samtidigt tycker jag att hennes tänder börjar bli lite smått deformerade eller hur man ska säga.. av nappen så det var kanske bäst nappen "gick sönder" nu.
    Vad skönt Den "försvann" precis i rätt läge! Skönt att den är borta nu så slipper du/ni fundera mer på det!
    Fortsatt skön sommar
Svar på tråden Hejdå nappen!