• 1814

Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?

Ni som inte heller tycker fan, jävlar och satan är några särskilt grova svordomar...
    Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?

(till följd av omröstningen om svordomar : www.familjeliv.se/Forum-5-172/m45811378.html )

• Svar på tråden Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?
  • Thaleya

Jaadu det är svårt jag vet inte faktiskt. Jag tror att fula ord i en kaskad, genomtänkta sårande ord skulle såra mig mest. De ord som är custom made for me, skulle såra mig mest.

• LyckligtSlut

Svärord vet jag inte, men jag blir väldigt arg när någon kallar mig "fitta", antagligen för att 1) man reduceras till sitt kön, 2) mitt kön ses som något negativt i sammanhanget. "Fitta" får bara användas (tycker jag) om könet och i positiva sammanhang. Kallar själv mitt kön för "fitta" men vill inte kallas för det själv. Ja, ni fattar.

Det som sårar mest är naturligtvis saker som "Jag älskar dig inte längre helt enkelt".

• Wirre

jag säger som ovanstående. Är det menat för att såra är det nog personliga påhopp som är värst.
    Tyvärr använder jag mig av kombinationen "fans jävla kuk-fitta" dagligen... det är mer av ett "uttryck" för mig

• Wirre

Dr Cotton skrev 2009-07-24 04:24:43 följande:

Sug skit genom en slang
    är det något du använder dig av *lol*
  • Dr Cotton

Japp! Nær jag eftertryckligen vill visa mitt grova missnøje øver någon. Vid de dær "speciella" tillfællena...

• Dr Cotton

Visst ligger det fint i munnen? :)

• LyckligtSlut
    Wirre skrev 2009-07-24 04:22:40 följande:
    jag säger som ovanstående. Är det menat för att såra är det nog personliga påhopp som är värst. Tyvärr använder jag mig av kombinationen "fans jävla kuk-fitta" dagligen... det är mer av ett "uttryck" för mig
    Haha, men sådant säger jag också. Kan vara så äckligt grov i mun. "Sug skit ditt jävla fittluder" och andra vackra kommentarer. Skäms ju över mig själv.

Men sådana saker som syftar till ens akilleshäl, som t ex att jag legat runt en del förr i tiden och någon säger "Håll käften och sug kuk, det är du ju van vid". Då blir man rätt ledsen om man är på sitt känsliga humör och det är någon man bryr sig om som säger så.
  • Wirre

underbart iaf.. jag tror att jag "går ner mig" när jag är skit förbannad.
    jag vet att jag använder mig av mutter och "dum i hela jävla huvudet" när jag är arg på någon...

• Wirre

Dr Cotton skrev 2009-07-24 04:29:34 följande:

Visst ligger det fint i munnen? :)
    ligger bra i munnen likaså fittluder
    man måste ju variera sig
Svar på tråden Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?