Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?

Jaadu det är svårt jag vet inte faktiskt. Jag tror att fula ord i en kaskad, genomtänkta sårande ord skulle såra mig mest. De ord som är custom made for me, skulle såra mig mest.

• Thaleya

Jag brukar spotta ur mig fula ord på rad när jag är arg typ: helvetes jävla kuk fitta, är du helt jävla dum i huvudet? Sen brukar jag kasta in ord som passar in på sammanhanget eller personen.

• Thaleya
    fin4 skrev 2009-07-27 10:47:43 följande:
    Ditt äckel
    Aha då är det bättre att titta med avsmak och sedan säga med besviken min att: Du äcklar mig!
  • Thaleya
    Blåögon skrev 2009-07-27 10:42:51 följande:
    Verkar som om de flesta tycker att "fitta" samt prefixet "fitt-" är det värsta man kan säga. Jag brukar inte använda fitta/hora som svärord eftersom att jag tycker det är töntigt att använda ord som tycker ner kvinnor. Fast ibland när jag skall göra min sambo generad så kan jag säga saker som "jävla fitthål" på skoj :)
    Jag säger kukhuvud och kuk jävel lika mycket, betyder inte att jag trycker ner könen :D

Fast jag har ett problem med människor som yttrar elaka kommentarer bringat helt ur fattningen. Som att man gör något otrevligt och då får ett Hora kastat i ansiktet - ehh jaha vad fan har hora att göra med att jag glömde hämta ut dina linser på stan typ. Då hade jävla virrpanna passat bättre.
  • Thaleya
    LyckligtSlut skrev 2009-07-28 00:11:00 följande:
    Lite därför det är värst, tycker jag...
    jo fast då borde att säga cp eller är du helt efterbliven vara värre egentligen. Eller rasistiska kommentarer eller sånt som angriper en mindre grupp av människor bara.
Svar på tråden Vilken är den VÄRSTA svordom du vet?