• Anonym (Fint minne)

Hade sex med mitt ex pappa...

Vi flyttade isär jag och sambon. Jag har alltid haft bra relation till hans pappa, men aldrig någon flirt eller så alls. Han hjälpte till med flytten och jag och mitt ex delades som vänner. Vi flyttade båda till nya lägenheter och pappan hjälpte både mig och han.
    Sen fick jag (såklart) uppdraget att städa ur vår gamla lägenhet. Jag tog en eftermiddag och satte igång. Hade med mig en gammal radio och försökte göra det till en rolig grej och dansade runt lite. Det var otroligt jobbigt att städa ur lägenheten fastän kärleken hade tagit slut. Det blev definitivt på nåt sätt. Plötsligt fann jag mig själv sittandes i hallen, gråtandes.
    Då kom pappan. Han hade med sig fönsterputsen jag bett om dagen innan. Han kom fram till mig och kramade om mig. Vi pratade och jag sa hur dum jag var, då jag faktiskt inte älskade mitt ex längre. Men det var otroligt jobbigt ändå.
    Han tog mig i sin famn. Där satt jag i hans knä, mitt på golvet i hallen och lutade mig mot hans bröstkorg. Det var så skönt och jag var så ledsen. Vi satt så länge utan att säga ett ord.
    Då tog jag plötsligt initiativet. Fattar inte att jag vågade. Jag lyfte huvudet och tittade upp på honom. Han tittade på mig och så satt vi så en liten stund. Jag kände hur han blev hård och då kysste jag honom. Sen hade vi sex där. Han tröstade mig, visade mig himmelriket med gudomlig sex och han var så skön.
    På kvällen ringde han och bad om ursäkt. Jag sa att han inte hade något att be om ursäkt för. Han kände det som att han utnyttjat mig i en sårbar situation. Jag sa att jag var okej och sen sa vi i stort sett hej då efter det. Flytten var klar, allt var färdigt. Det blir en hemlighet vi bär med oss hela livet. Han fanns där för mig och tröstade mig när jag behövde det. Jag ser honom troligtvis aldrig mer.

Jag berättade det för min närmaste vän och hon tyckte jag var jätteäcklig. Var det fel? Var det verkligen så fel av oss?

• Svar på tråden Hade sex med mitt ex pappa...
  • solsken

Kändes det rätt så var det rätt.
    Ingen ide att ha ångest för vad som redan skett...

Sen kan du ju besluta om det är något du vill göra igen eller inte. Och kanske inte det bästa att berätta för vänner för de verkade som sagt tydligen inte kunna tänka..

• Anonym

Varför skulle det vara fel?
    Han är äldre... So What? Mer erfarenhet och oftast bättre sex.

Det va inte fel av dig... Det är bara vissa människor som inte förstår..

• Anonym (Fint minne)

jag tror inte att problemet låg i att han var äldre, utan att det var mitt ex pappa.

• beEMbe

hehe pirrigt värre
    äh det är nog mest han som lider av det när han måste se sin son i ögonen, ej ditt ansvar att ta på dig skuld.

..........love my kids..........
  • Anonym

Du har ju inte gjort något fle du var inte tillsammans med hans son längre ,det var ju han som gjorde fel att ha sex med sin sons ex..
    Får man fråga hur gammal du är & pappan är??

• Anonym (Fint minne)

Jag är 25, sonen 24 och pappan är 44.

• Anonym

Anonym (Fint minne) skrev 2009-07-24 13:10:04 följande:

Jag är 25, sonen 24 och pappan är 44.
    ja inte har det med åldern att göra, jag är själv 42, inte är jag väl gammal idag är vi på samma nivå som en 25 åring, det var annat förr. Men det är väl bara df som en del reagerat för att det var ditt x pappa. Inget fel du gjort och inte han!
  • Anonym (fint)

Jag tycker att det var en fin stund ni hade. Absolut ingenting du behöver skämmas för. Du behövde närhet och sex just då och ni är båda vuxna. Du var singel och var han pappa otrogen är det inte ditt problem eller om han får problem med skamkänslor inför sonen.

För gammal för dig är han ju absolut inte.

Njut av minnet och strunta i din kompis och hennes fördomsfulla kommentarer.

*kram*

• Anonym

Jag tycker det var bra av pappan att ringa och be om ursäkt, det kunde ju varit så att du kände att han hade utnyttjat dig i en sårbar situation.

En fråga - var han gift när ni hade sex?

• Anonym (Fint minne)

Nej han är inte gift. Har en "vän" som han alltid kallat henne, men det är lite på/av. Det verkade inte vara några skyldigheter i alla fall, för han gick ut utan henne och så många gånger under tiden jag var tillsammans med mitt ex.

• Thaleya

Ja det är väl inte hela världen ändå, kanske inget man går runt och skryter om men inte hela världen heller. Tror inte exet tycker det är kul om han får reda på det dock.

Svar på tråden Hade sex med mitt ex pappa...