Hade sex med mitt ex pappa...
Vi flyttade isär jag och sambon. Jag har alltid haft bra relation till hans pappa, men aldrig någon flirt eller så alls. Han hjälpte till med flytten och jag och mitt ex delades som vänner. Vi flyttade båda till nya lägenheter och pappan hjälpte både mig och han.
Sen fick jag (såklart) uppdraget att städa ur vår gamla lägenhet. Jag tog en eftermiddag och satte igång. Hade med mig en gammal radio och försökte göra det till en rolig grej och dansade runt lite. Det var otroligt jobbigt att städa ur lägenheten fastän kärleken hade tagit slut. Det blev definitivt på nåt sätt. Plötsligt fann jag mig själv sittandes i hallen, gråtandes.
Då kom pappan. Han hade med sig fönsterputsen jag bett om dagen innan. Han kom fram till mig och kramade om mig. Vi pratade och jag sa hur dum jag var, då jag faktiskt inte älskade mitt ex längre. Men det var otroligt jobbigt ändå.
Han tog mig i sin famn. Där satt jag i hans knä, mitt på golvet i hallen och lutade mig mot hans bröstkorg. Det var så skönt och jag var så ledsen. Vi satt så länge utan att säga ett ord.
Då tog jag plötsligt initiativet. Fattar inte att jag vågade. Jag lyfte huvudet och tittade upp på honom. Han tittade på mig och så satt vi så en liten stund. Jag kände hur han blev hård och då kysste jag honom. Sen hade vi sex där. Han tröstade mig, visade mig himmelriket med gudomlig sex och han var så skön.
På kvällen ringde han och bad om ursäkt. Jag sa att han inte hade något att be om ursäkt för. Han kände det som att han utnyttjat mig i en sårbar situation. Jag sa att jag var okej och sen sa vi i stort sett hej då efter det. Flytten var klar, allt var färdigt. Det blir en hemlighet vi bär med oss hela livet. Han fanns där för mig och tröstade mig när jag behövde det. Jag ser honom troligtvis aldrig mer.
Jag berättade det för min närmaste vän och hon tyckte jag var jätteäcklig. Var det fel? Var det verkligen så fel av oss?