Ni med flickor. vad har de för klädstil?
Tja tajta jeans och leggings. Mycket linnen och gärna lite längre såna. En del jeanskjolar och vanliga topar. Ganska normal klädstil mao.
ingen fler som svarar?
Min 15-åring har väldigt varierande klädstil. Slappa joggingbyxor med någon top eller fleecetröja till ibland för att i nästa stund komma i de allra sötaste klänningar och nästa dag i top/linne och jeans av varierande modell från pös till tight. Hon har dock mest bara längre toppar och linnen och klär sig inte speciellt utmanande utan "normalt".
Min dotter klär sig bra tycker jag. Inga utmanande kläder/fnaskigt/vampigt eller något annat extremt. Hon lånar gärna mina kläder och jag har mest klassiska kläder.
Klär sig i jeans och toppar.
Aldrig kjolar eller klänning, det tycker jag är synd
Handlar på Gina Tricot, HM, JC och liknande
Har 2 tonårs döttrar. Båda har jeans och toppar. Den ena har klänningar den andra inte. Mjukisbyxor, linnen och huvtröjor. Har någon av dom kjol så har dom alltid legging eller tights.
Min 16-åring är en "goth", dvs med ganska udda utseende; kraftigt sminkad, nästan enbart svarta kläder, gärna korta kjolar i lack och tyll (dock aldrig "naket" utan med leggings under), underbusts och korsetter (liksaså där med något under), Doc Martenskängor, cyberlocks i håret eller färgat i svart/rosa.
Jag tycker inte alltid att allt är snyggt, men hon har sin egen stil, är den enda i vår lilla by med den och står för det - och det gör mig stolt. Att jag själv var punkare en gång i tiden gör mig kanske mer benägen att tycka att hennes klädstil är ok.
Jag vet inte vad klädstilen kallas, dottern kallar sig alternativ. Det finns nästan bara svart i hennes garderob, och lite knallrött respektive chockrosa. Kläderna är dels svarta jeans och svarta toppar/sweatshirts, och dels tyllkjolar (röda eller rosa) och svarta leggings.
För mig kvittar det vilka kläder hon har, så länge som hon är varm. Men man märker hur folk runtomkring stirrar när hon har tyllkjol, äldre med chockad blick och flickor i dagisåldern med beundrande blick.
min dotter är 14 och gothic lolita..jättefina klänningar från kina..sen har hon piercing i näsan o läppen..färgat håret mörkbrunt m extensions..vill ha tauering men får vänta till 18..är förmodligen lite inspirerad av mig