• Vickan I

Oj vad tiden går, men vi fortsätter att följas åt

{#lang_emotions_flower} Oj vad tiden går!! Vad stora våra små börjar bli.{#lang_emotions_flower}

Här hänger alla vi Stockholmsmammor från tråden
    "Nu har det gått en tid, men vi fortsätter att stötta, glädjas och följas åt".

Att våra små är runt halvåret redan! Bebistiden är redan förbi och det är otroligt vad tiden går fort. Våra små killar och tjejer lär sig nya saker hela tiden och det är en spännande tid vi befinner oss i.

I denna tråd fortsätter vi stötta, peppa och glädjas med varandra !

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-303/m40954949.html
                         www.familjeliv.se/Forum-11-303/m43498064.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-232/m38105976.html

• Svar på tråden Oj vad tiden går, men vi fortsätter att följas åt
  • Vickan I

Vi som hänger i tråden är:

FlakeZ, 28/12,
    BF +2, en flicka Eleonora
    AKT83, 29/12,
    BF +4, en pojke Vincent
    Skrutt83, 2/1,
    BF -5, en pojke Melvin
    Snuppa79, 3/1,
    BF -18, en flicka Lea
    Vickan I, 4/1,
    BF -8, en pojke Alvin
    Mc angel, 6/1,
    BF -10, en pojke Max
    Gabz 13/1,
    BF -9, en pojke Love
    Bumbis09 14/1,
    BF +5, en pojke Filip
    mrs maniac, 15/1,
    BF +3, en pojke Rickard
    enlitenstund, 15/1, BF+2, en pojke Odd
    Sooofie, 16/1,
    BF +10, en pojke Denniz
    SessanSessan, 17/1,
    BF +9, en pojke Adam
    Cissi67, 17/1,
    BF +9, en pojke Anton
    eec82, 18/1
    BF +5, en pojke Emil
    Clear, 19/1
    BF -7, en flicka Amanda
    Emeliten, 22/1
    BF -3, en pojke Carl-William
    Tittij, 23/1
    BF -6, en flicka Nathalie
    Miss vision, 25/1
    BF +14, en pojke Aaron
    Boomie, 27/1 Planerat snitt, en flicka Iris

• AKT83

Hej och hallå!

Då har jag hittat hit. Ha det så bra på landet Vickan.

Hoppas att alla bebisar och mammor mår bra.

• Vickan I
    Tittij skrev 2009-07-24 23:58:24 följande:
    Jag hänger på! Tack för Bugga-kursen Vickan
    Så lite så
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Skrutt 83

Tittar in och säger hej i nya tråden! Har en liten apa på armen så hinner inte skriva så mycket!

Tiitij: Kan tipsa om att det även finns många bugaboo till salu här på FL, under köp och sälj. Har sett ett par från runt 5000. Hoppas du hittar någon bra, tror du kommer bli jättenöjd m vagnen. Jag och framförallt Melvin ÄLSKAR buggan. Prövade sätta honom i sittdelen i emmaljumgan men han satt som en säck potatis i buggan sitter han som en kung. Den är värd varenda krona!

Vickan: Toppen att du har koll på trådarna! Hoppas ni får trevligt på landet!

Här hemma är det massor att fixa idag, imorgon åker vi till Gotland (om det inte är strul med båtarna fortfarande men det ska ha löst sig) Kommer tillbaka nästa måndag, önskar alla en trevlig vecka och ser framemot en fika när vi är hemma igen!

Kram på er!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Tittij

Tack för tipset Skrutt. Ska kolla in genast! Ha en skön semester!!
    Vi ska roa oss med Skansen idag, trots att Nathalie är för liten att uppskatta det. Skönt att bara komma ut lite

• Snuppa79

Hej på er!

Efter lite mer an 2 veckors internetløshet har jag loggat in på min svarmors laptop har i Oslo. Vet inte hur man andrar språk tyvarr så ni får stå ut med a och ø. Kul att høra hur ni har det! Jag inser att jag varit ganska internetberoende på sistone så det har nog varit nyttigt før mig att vara utan ett tag.

Frankrikesemestern har varit skøn och resan gick ovanligt bra - Lea var glad nastan hela tiden och aldrig har val någon last sakerhetsføreskrifterna på planet så intresserat och med så mycket gladje som hon gjorde kan jag tro . Tiden darborta var också bra och tack vare våra nyinkøpta babymonitors kunde vi sitta på balkongen på kvallarna och ata middag i lugn och ro efter att hon somnat vid 18-19-tiden. Eftersom mina føraldrar var dar kunde vi ocksa ga ut och ata på tu man hand ett par gånger. Harligt!

Lea har børjat krypa och det ser så himla festligt ut - hon står på alla fyra och gungar fram och tillbaka och så kastar hon sig framåt. Bugaboovagnen har varit bra och jag har glad att vi hade med oss en riktig vagn och inte bara køpte en sulky - vi har anvant den valdigt mycket.

Vi stannar i Oslo i ca 2 veckor och ar hemma någon gång i mitten av augusti. Traffar er garna på fika då!

Kramar från oss!

• Gabzan

tittij

men vad är det som gör att hon inte sitter bra i teutonian? är det för att hon inte kan sitta ordentliget så kommer hon ju snart kunna göra det? Love sitter jättebra i sin vagn och dom verkar ju ha ungefär samma mått. men innan love kunde sitta helt själv så satt han itne heller nå bra å önskade att jag valt en bugga istället, men det gick över på nån vecka när han lärde sig att sitta själv. nu sitter han tillåme i shoppingvagnen när vi storhandlar, alltså i vagnen som affären har om du fattar, så det kommer nog bli bättre snart om det är så tror jag.. :)

• Tittij

Hon lixom hänger i selen, den skaver upp mellan benen på henne. Tur hon har blöja! Det ser inte alls skönt ut. Tycker ju att hon borde lära sig sitta ordentligt snart med tanke på att hon har kunnat stå själv i flera månader.. (om hon har nåt att hålla i d, såsom ryggstöder i soffan eller mina fingrar) Lilla fröken tvärtom

Skulle inte funderat på buggan om det inte är så att vi ska sätta igång med produktionen igen till våren Det fiffiga är ju att det är så enkelt att byta färg. Älskar Teutoninan men har ända sen vi köpte den var lite esviken på att det är så trist färg. Vi får se hur det går

Svar på tråden Oj vad tiden går, men vi fortsätter att följas åt