• Anonym (Lotten)

Analsex på ONS

Tjejer, har ni tagit initiativet till analsex med typ ett krogragg eller annat ons?

Och killar, är det ok för en tjej att göra det så snart? Hur skulle ni reagera?

• Svar på tråden Analsex på ONS
  • Anonym

ja absolut att jag har och de var jävligt skönt,och han blev upphettsad av det oxå..

• Anonym (Lotten)
    Anonym skrev 2009-07-24 21:55:52 följande:
    ja absolut att jag har och de var jävligt skönt,och han blev upphettsad av det oxå..
    Då är man inte ensam =) Vad skall man göra när analsex är skönare, liksom...
  • Anonym (jag)

Det har hänt med en tillfällig partner visst. Ett ons är väl att ta i, var faktiskt andra gången vi hade sex ;)

• Anonym

jag raggade upp honom på ålandsbåten och vi är ju då fortfarande tillsammans och vi tycker om analsex båda två så det blir analsex ganska ofta för oss.

Jag tror att många killar njuter av det oxå men inte vågar ta upp det....men de e bara säga tycker jag och dom som jag har varit med har tänt på det.

• Anonym (Lotten)

För några år sedan hade jag nog inte gjort det, men i och med att jag älskar analsex mer och mer så har jag även börjat be om det vid med någon som jag bara skall ha sex med en natt.

Är det någon som har träffat någon som de bara haft analsex med, inget annat?

• Anonym

Jag trodde nog aldrig att jag skulle ta intiativ till analsex. Men så gjorde jag det och han blev superkåt och det var det bästa ONS jag någonsin har haft. Dagen efter skickade han långskaftade rosor med bud. Idag är vi gifta och har ett barn. Och analsex är det skönaste som finns tycker både han och jag!

• Anonym (Lotten)
    Anonym skrev 2009-07-26 16:05:12 följande:
    Jag trodde nog aldrig att jag skulle ta intiativ till analsex. Men så gjorde jag det och han blev superkåt och det var det bästa ONS jag någonsin har haft. Dagen efter skickade han långskaftade rosor med bud. Idag är vi gifta och har ett barn. Och analsex är det skönaste som finns tycker både han och jag!
    "Mamma, pappa, hur träffades ni?"
  • Anonym

Om killen är snygg, bra och uthållig så har det hänt att jag har tagit intiativ till analsex redan första kvällen.

• Anonym (bara)

Anonym (Lotten) skrev 2009-07-26 15:19:07 följande:

Är det någon som har träffat någon som de bara haft analsex med, inget annat?
    *räcker upp handen och rodnar*

När jag var i 25-årsåldern hade jag och en kvinna någon sorts relation som pågick i kanske ett år. Vi var aldrig tillsammans men hamnade i säng då och då (vi pluggade i samma stad och träffades ofta ute), och varenda gång (det här inträffade kanske sex eller sju gånger) visade det sig att ingen av oss hade gummi med oss. Men redan första gången bröt hon isen med: "Men kan du inte ta mig där bak då", och när det sedan upprepade sig var det givet hur det skulle bli. Vi hade aldrig vaginalsex. Sedan gled vi isär. Intressant erfarenhet.
  • Xenicide
    LaKati skrev 2009-09-05 02:13:27 följande:
    Va?? ´varför just onsdagar???
    Överkåta studenter + lill-lördag kanske?
  • Kärleksknop
    ONS = One Night Stand
  • Mandi74
    Flest desperata ute då..
  • Mandi74

Bin there done that..

Har aldrig märkt att det skulle varit något fel i det.

• Anonym (n)

inte med ett ons men med några kks har ja haft regelbunden analsex med

• Anonym

Hahahaha jag trodde också först att det var på en onsdag. Tänkte vad har det med saken att göra.

Svar på tråden Analsex på ONS