• Moncabang

Vattniga flytningar innan BIM

Är det någon som har/haft vattniga flytningar innan BIM??
    Det känns som det rinner till i underlivet och det kommer ganska mycket flytningar. Vad kan detta vara???

Jag är idag på BIM-2 och har gjort ett gravtest som visat EJ gravid...

Passar även på att fråga om någon vet VARFÖR jag mår så jäkla illa och har gjort det sen 15/7 större delen an dygnet och har yrsel men inte fått plus på stickan. Är jag sjuk??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-25 13:01
    Glömde ju skriva att flytningarna är genomskinliga och totalt doftfria.

• Svar på tråden Vattniga flytningar innan BIM
  • gulligavera

Har precis samma som du och testade också neg idag på BIM-2...

Hoppas o tror att vi är gravida och plussar snart!!

• Moncabang
    gulligavera skrev 2009-07-25 13:03:32 följande:
    Har precis samma som du och testade också neg idag på BIM-2... Hoppas o tror att vi är gravida och plussar snart!!
    Jag vågar inte hoppas på det vännen! Kommer bli så besviken om det inte är så...
    Men utan hopp är det ju hopplöst! Så vi får ju hoppas!
  • gulligavera

Ja varje gång man får neg så försvinner en del hopp, men vill ju såååå gärna...

• Moncabang

Vi har ju exakt samma symptom du och jag. Och samma BIM.
    Hoppas på att höra att du plussat i veckan som kommer! Jag kommer inte att testa förrän nästa helg igen. Om ens då... Beror på om mansen kommer eller inte.

Puffar lite för min fråga: ingen som vet vad vattniga genomskinliga flytningar betyder innan BIM? Ingen???

• Fru4Maj07
    Moncabang skrev 2009-07-25 13:15:35 följande:
    Vi har ju exakt samma symptom du och jag. Och samma BIM. Hoppas på att höra att du plussat i veckan som kommer! Jag kommer inte att testa förrän nästa helg igen. Om ens då... Beror på om mansen kommer eller inte.Puffar lite för min fråga: ingen som vet vad vattniga genomskinliga flytningar betyder innan BIM? Ingen???
    Jag har också samma bimdatum som ni har. Genomskinligt sekret tyder på ju höga östrogennivåer och varför har man det om man inte är gravid egentligen? fattar inget. j*vla test som bara visar negativt.
  • Moncabang
    Fru4Maj07 skrev 2009-07-25 13:18:29 följande:
    Jag har också samma bimdatum som ni har. Genomskinligt sekret tyder på ju höga östrogennivåer och varför har man det om man inte är gravid egentligen? fattar inget. j*vla test som bara visar negativt.
    Ha ha! Precis! =)
    Men betyder det även tunnflytande sekret? Alltså det känns verkligen när det rinner till... Blää!
  • Fru4Maj07
    Moncabang skrev 2009-07-25 13:20:04 följande:
    Ha ha! Precis! =)Men betyder det även tunnflytande sekret? Alltså det känns verkligen när det rinner till... Blää!
    Vet faktiskt inte men, men vitt sekret vet jag kommer innan mensen. För mig brukar det alltid kommer något efter det att det vita kommit, antingen mensen eller ägglossningen. I detta fallet kom det genomskinligt.
  • Fru4Maj07

Visst är det möjligt att vara skengravid och att man inbillar sig en massa saker,men så vissa saker är ju verkligen inte inbillning. Som detta.

• Moncabang

Så sant! Vissa saker kan man inte inbilla sig.

Kul att vi tre har samma BIM! När skall ni testa? Efter BIM eller innan?
    Gulligavera veta jag att du har testat precis som jag i morse. Vilket test använder ni?

Fru4Maj07 har du några andra symptom förutom flytningarna?

• MariaMiia

Hänger på här.. jag är på bim -3 idag

Testade med billiga tester imorse men det var negativt. Hoppas bara att det är för tidigt!

Angående flytningar så har jag också känslan av att det "rinner till" emellanåt och detta började igår. Hmmm vågar inte heller hoppas för mycket. Vore kul att följas åt =)

Svar på tråden Vattniga flytningar innan BIM