Inlägg från: FamiljenPeura |Visa alla inlägg
  • FamiljenPeura

Surrogatbarn=Kärleksbarn!

Jag hoppas och ber för att den svenska lagen snart kommer att ändras!!

Jag önskar INGET mer i världen än att kunna ge min svägarska ett barn!! Att se hennes längtan och veta hur ONT det gör i henne att vara utan. Alla andra vägar har hon tagit... Han är för gammal för att adoptera. Hennes kropp stöter ifrån sig barnen. Stödfamilj javisst men dem barnen försvinner efter ett tag.

Jag kan tänka mig att "ge" dem ett barn.
    Pengar är inget jag är intresserad av jag vill att deras högsta önskan ska bli sann. Att få bli föräldrar!!!

TS! Jag hoppas du ska nå ut med ditt budskap. Jag hoppas du kan få igång en debatt, det behövs!!

LYCKA TILL!

• FamiljenPeura
    näradig skrev 2009-07-27 11:16:01 följande:
    om hon är för gammal för att adopter så borde hon vara "för gammal" för att kunna ge ett annat barn det samma.hur gammal är hon?
    HAN är för gammal!!!

Och nej jag tycker inte att åldern spelar jättestor roll så hennes ålder går jag inte in på närmare. Någonstans mellan 30 och 40.... Jag vet flera som fått barn när dem varit över 40 och dem klarar sig jättefint...
  • FamiljenPeura
    näradig skrev 2009-07-27 11:20:32 följande:
    ok, men om han är för gammal för att adoptera så borde han "vara för gammal" för att ge vilket annat nyfött barn som helst det den har rätt till, eller?hur gammal är han?
    Max åldern i deras kommun är 42 år, Och nej jag tycker INTE att man är för gammal då.... Att sätta en åldersgräns för när man inte längre får bli förälder är absurt.
  • FamiljenPeura

Jo det var den lättaste lösningen Byta Kommun....

Enligt min åsikt är det absurt!

• FamiljenPeura
    Neej Jag är inte i Klimakteriet. Har regelbunden mens fortfarande:) Konstigt? Kanske inte i min släkt där mormor var 48 vid sista barnet. Min mor 45 när min lillasyster kom. Konstigt? Njaa det finns de som är fertila efter 45+. Tjabba är nog rätt ung tror jag, och då känns det nog skrämmande med en "tant som jag får barn":)
    Tycker det känns trist att du ska behöva "försvara" din ålder här.

Tycker du är otroligt stark och modig som vågar ta upp diskussionen så här.Du gör det så många framförallt ofrivilligt barnlösa bara skulle drömma om men dem inte har orken till.
Svar på tråden Surrogatbarn=Kärleksbarn!