• viewmylife

Surrogatbarn=Kärleksbarn!

Jag vill bli en surrogatmamma. Om min kompis inte får barn på egen hand så har jag sakt att jag ställer upp, hon får stå för alla kostnader kring graviditeten men ändå jag gör det för hennes skull.

• viewmylife
    SaramedM skrev 2009-07-27 13:03:02 följande:
    Skulle du kunna bära ett barn, känna det växa,sparka och föda det för att sen lämna ifrån dig det?
    ja.. inte föda skulle använda kejsarsnitt. Jag får själv bestämma om vi ska berätta detta senare eller inte. och i så stor mån som möjligt användra hennes ägg o hans sperimer så tekniskt sätt är det inte mitt.
  • viewmylife
    näradig skrev 2009-07-27 12:53:05 följande:
    det är beundransvärt och fint av dig eftersom du gör detta av empati.men jag måste ädå avråda dig (av empati till dig).det går inte att föreställa sig hur det kommer att upplevas av dig. Hur kommer det att påverka hela din familj.
    inte empati bara. finns det ingen annan möjlighet föruon det och adoption så gärna för mig o vad min famlj beträffar, min kar vet och ställer upp och tänker inte göra det förän min son är stor nog att "förstå" Vi ser detta som en sista utväg. + om jag vill detta skulle restan av min familj stå bakom min om inte så är det deras problem.
Svar på tråden Surrogatbarn=Kärleksbarn!