Hur lång är du? (tjejer)
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
Jag är 172cm lång och nöjd med det. Hur lång är du och är du nöjd? Skulle du vilja vara kortare/längre?
Är 157 och vill definitivt vara längre, ser ut som en fjortis
170 cm, hade gärna varit fem cm kortare.
174, mestadels nöjd men kan känna mig stor å klumpig de få gånger jag går i högklackat.
Minns särskilt en gång i gymnasiet när tjejgänget skulle ut, jag 174cm med 10cm klack å så kompisen på 155cm i lågskor! Snacka om helan å halvan!
164 skulle gärna vara 170 då maken är 194 men annars är jag nöjd
1,78 o helnöjd med det
170, vill vara längre, för kort för min vikt
182.
Är 173 och är nöjd! Kan fortfarande ha klackat utan att se ut som en flaggstång, men är ändå så lång att folk tittar extra. Om jag skulle vara längre så är det max 180 som gäller, efter det så ser man så otroligt lång ut!
När jag var yngre var min dröm att vara KORT. Gärna mellan 145-155. Numera har jag övergett den drömmen men jag skulle gärna slippa ha puckelrygg vid diskbänken.
Det sägs ju att längden gör stora fötter, stämmer på mig. Har 43 i skor och 44-45 i stövlar. Damavdelningen är med andra ord att glömma som synd är!
166cm..
är rätt nöjd, kunde(kan) rida o tävla ponny tills jag blev för gammal
fast när jag ska nå saker så skulle det ju inte va fel m ett par centimeter till...
Jag är 1.58 och vill gärna vara några cm längre . :)