• Pimpinellan

"Så här blir du gravid!"

Dags att starta upp tråden "Så här blir du med barn" igen!
    Här samlar vi alla "goda" råd vi sett,hört och läst genom åren.

Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!
    Kommentarer från dig som blev gravid på tredje försöket och är övertygad om att de berodde på Bisolvonet undanbedes vänligt,men bestämt! Denna tråd är för oss ofrivilligt barnlösa som bevisligen har svårt att bli gravida.

• Svar på tråden "Så här blir du gravid!"
  • Pimpinellan
    Tutti Mutti skrev 2009-09-01 20:21:32 följande:
    ok, men vad är det för korkat med att jag föreslår IVF till dom som ännu inte har testat det? Självklart är det säkert redan många som testat det men säkert inte alla.
    Alla här vet att IVF finns som alternativ. Anledningen till att inte alla gjort det än kan vara flera. Kön är lång,andra har gjort sina gratisförsök och väntar på att få råd med privata försök,andra får bekosta alla försök själva,andra har inte kommit dithän i utredningen och kanske provar andra vägar t.v som t.e.x pergo. Och hur som helst är inte IVF en lösning för alla. Oavsett antal IVF-försök får inte alla barn så.
  • Tutti Mutti
    Pimpinellan skrev 2009-09-01 20:26:31 följande:
    Tutti Mutti skrev 2009-09-01 20:21:32 följande: Alla här vet att IVF finns som alternativ. Anledningen till att inte alla gjort det än kan vara flera. Kön är lång,andra har gjort sina gratisförsök och väntar på att få råd med privata försök,andra får bekosta alla försök själva,andra har inte kommit dithän i utredningen och kanske provar andra vägar t.v som t.e.x pergo. Och hur som helst är inte IVF en lösning för alla. Oavsett antal IVF-försök får inte alla barn så.
    ok då vet jag. ville bara hjälpa och tydligen så hjälpte jag dig tillfällit genom att i alla fall ge dig ett högt å gott skratt. lycka till med försöken.
  • Pimpinellan
    Tutti Mutti skrev 2009-09-01 20:32:07 följande:
    ok då vet jag. ville bara hjälpa och tydligen så hjälpte jag dig tillfällit genom att i alla fall ge dig ett högt å gott skratt. lycka till med försöken.
    Jag har inte skrattat åt dig! Men däremot suckat över att du missuppfattat trådens syfte. Vill vill inte ha goda råd _här_. Vi har hört dem till leda,även om rådet om IVF inte är det värsta.
    Tack för lyckönskningen!
  • Pimpinellan

Den här surkärringen anmälde kränkande kommentarer i tråden ovan och tänk,det funkade! Mycket tar jag,men inte de orden!

• FruNaftra

Vilka ord?
    Shit, nu missade jag högklassigt skvaller igen

Pimpinellan skrev 2009-09-01 20:51:10 följande:
    Den här surkärringen anmälde kränkande kommentarer i tråden ovan och tänk,det funkade! Mycket tar jag,men inte de orden!
  • frukarlssonn
    Pimpinellan skrev 2009-09-01 20:51:10 följande:
    Bra att du gjorde det. Så jävla onödigt av idioten o provocera!
    ♥ Olivia 090610 ♥
  • helenen

Fru Naftra, det är du och jag då, som missar allt sånt. Vi får väl hitta på ett eget litet skvaller...

• Selenea

Nej...jag missade den biten också. När jag gick in i tråden var inläggen redan bortplockade.

helenen skrev 2009-09-02 07:52:16 följande:
    Fru Naftra, det är du och jag då, som missar allt sånt. Vi får väl hitta på ett eget litet skvaller...
  • IVFmamma

Nu kanske jag får bannor av en moderator men var det Norrbagges inlägg som togs bort?

Svar på tråden "Så här blir du gravid!"