Inlägg från: Lorena 86 |Visa alla inlägg
  • Lorena 86

Unga ensamstående mammor?

Hej hej :)

Här är en till ensamstående mamma, har en liten son på 19 månader. Pappan lämnade oss i april och nu har han knappast kontakt med oss. Ringer då och då. Han sa att han skulle flytta till Stockholm på en fredag och åkte på måndagen... Där stog man helt ensam med ett barn och en 3:a att betala... Men som du TS, fick jag mycket stöd från min mamma och vänner...

TS, såg att du hade skrivit att du var från Norrland, vart ifrån? :)

• Lorena 86
    MammatillAlva skrev 2009-08-17 13:11:23 följande:
    Lorena 86 skrev 2009-08-15 20:34:53 följande: Skönt att du får stöd ifrån vänner och förälder. Lyckades du lösa det hela med lägenhet och allt? Träffar han eran son något?
    Joo det är skönt att man har någon/några att pratat med :)

Joo, jag betalade lgh, men fick pressa honom till att betala fösta hyran, vilket han nästan inte gjorde. Så efter han stack så flyttade jag till min mamma och bor här än idag. men som sagt, vi flyttar nu den 1:a sep. :D

Nej, han träffar inte sin son. Han har inget jobb eller skola, bor hemma hos hans mamma och har inga planer på att komma därifrån. :S Tyvärr. Så han har inga pengar för att resa upp hit. Plus att han ringer ibland, när han väl ringer ska han få sagt att Gabriel ska komma dit då han fyller 2 år. Vilket jag vägrar, då det är han som ska komma och hälsa på sin son och Gabriel är alldeles för liten.

Usch, synd att man var tvungen att ha barn med en sån här kille... ojoj :D
Svar på tråden Unga ensamstående mammor?