• gbg tösen

Favorit märke på Barnkläder?

Jag handlar iofs väldigt blandat, både hm och annat men på sista tiden är jag helt såld på ed hardy T-shirts på min bonus... Han ser så ball ut i det så det är inte sant! :) Har ni något speciellt märke ni har haft nojja på och varför?

• Svar på tråden Favorit märke på Barnkläder?
  • Fridolino

polarn & pyret! annars köper jag mycket koola grejer i små-butiker..

• Zirup

Jag tycker Liten (Sveastar) är superfina! Synd att de är så dyra...

• Zirup

Annars handlar jag mycket färgglatt unisex. En del på LindexREAn, lite på Tradera, nu senast på DUNS som verkligen är superfina ekologiska kläder.

• Dahlia

Jag är helt galen i Molo, IdaT, Hummel, Villervalla, Nova Star, Gant och Polarn o pyret..

Det är väl de enda kläder jag köper till min son.. Några Lindex plagg är helt okej också.

Dottern som är lite äldre får jag tyvärr inte bestämma kläder till längre då hon vill bestämma själv..

Felicia 1996 och Eddie 2008... Tack för att ivf finns
  • gbg tösen

Kul med svar, :) Får väll googla några märken som lätt spännande!
    Går dom här nojjorna med kläder över med tiden? Han har bara bott här sen slutet av Feb... eller måste jag börja leta extra jobb?

• Fridolino
    gbg tösen skrev 2009-07-27 21:13:19 följande:
    Kul med svar, :) Får väll googla några märken som lätt spännande!Går dom här nojjorna med kläder över med tiden? Han har bara bott här sen slutet av Feb... eller måste jag börja leta extra jobb?
    kläder till barnen blir bara roligare och roligare så det är bara att söka extra jobb direkt... ;)
  • Busbellan

Mina absoluta favoriter är Molo, småfolk och Nova star

Mamma till Nora, August och Ella
  • gbg tösen
    Fridolino skrev 2009-07-27 21:15:18 följande:
    kläder till barnen blir bara roligare och roligare så det är bara att söka extra jobb direkt... ;)
    Attans! :)

Förr var jag lite emot hela den där märkes hysterin med barnkläder.
    Jag tänkte lite som så att man åker på det ändå när dom blir äldre så man kan lika gärna tona ner det så länge det går men nu tycker jag der bara är roligt. Man behöver ju inte göra en big deal av det till han så att man inte typ hjärntvättar dom med märken!
  • Zirup

Jag tycker faktiskt det blir roligare och roligare. Nu börjar vi komma upp i dom lite större storlekarna, storlek 80/86, och då kan hon ju ha dom lite längre än i början när dom var urväxta redan från start. Då börjar det kännas att det kan vara värt att köpa lite fina saker. Småfolk är söta, ja. Och Villervalla! *mums'

• emmizenma

Polarn och pyret, me and I och villervalla är favoriterna.
    Men det blir även en del vardagskläder från HM och Lindex.

• saris2008

Helt klart name it för deras snygga kläder, låga pris och bra kvalitet, mycket bättre än både hm och lindex. Sen gillar jag även vissa kläder från Zara och allt från Villervalla.

• Dahlia
    gbg tösen skrev 2009-07-27 21:13:19 följande:
    Kul med svar, :) Får väll googla några märken som lätt spännande! Går dom här nojjorna med kläder över med tiden? Han har bara bott här sen slutet av Feb... eller måste jag börja leta extra jobb?
    Haha, det blir bara roligare o roligare för varje kollektion som kommer. Så det e nog bara att skaffa ett extra jobb
    Felicia 1996 och Eddie 2008... Tack för att ivf finns
  • gbg tösen
    Dahlia skrev 2009-07-27 21:57:53 följande:
    Haha, det blir bara roligare o roligare för varje kollektion som kommer. Så det e nog bara att skaffa ett extra jobb
    Verkar inte bättre! :) Idag fick han sina Converse skor jag hade beställt... satte på honom ett par tuffa jeans och en fräck Ed hardy tshirt och bara njöt av att titta på honom! :) Han tycker det är så kul själv så det blir ännu roligare när det verkligen uppskattas!
Svar på tråden Favorit märke på Barnkläder?