Inlägg från: Lunarlinken |Visa alla inlägg
  • Lunarlinken

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Hej hej!
    Jag tänkte också haka på lite här om det är okej? Jag heter Emelie och bor i Västerhaninge med min sambo och dotter som närmar sig 1 år. Var i haninge finns ni?=)

• Lunarlinken

Får man haka på er på fredag, även fast jag är ny här i tråden:)

• Lunarlinken

Va kul! Var och när ska ni träffas?

• Lunarlinken

Jag hänger gärna med om det blir promenad, bilen bråkar lite med mig för tillfället och så har jag lite annat att göra på förmiddagen. Men jag får helt enkelt hålla tummarna för fint väder!=)

• Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-28 13:05:10 följande:
    Hej!Jag har en son på snart 18 månader, men är inte gravid. Tänkte jag kunde hänga här lite iaf eftersom jag bor i Haninge/Västerhaninge.Några fler som bor i Västerhaninge?Någon som har sitt barn på Nytorps förskola kanske?Hoppas att allt är bra med er tjejer!
    Jag bor i västerhaninge=) Ringvägen om du vet vart det ligger? Jag har satt min dotter i kö på Nytorps förskola, är det en bra förskola=)
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 13:15:14 följande:
    Okej. Vi bor också på Ringvägen. =)Jadå det tycker jag. Bra, fin gård och bra personal. Innemiljön tycker jag är bra också. Min son har bara gått där i 2 veckor, men han trivs iaf. =)
    Där ser man!=) Okej det låter bra, jag har satt henne i kö så att hon börjar förhoppningsvis i januari. Det ser verkligen ut att vara mysigt, jag brukar promenera runt där borta=)
    Hur länge har ni bott i Vh då?
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 18:52:33 följande:
    Okej, kanske hamnar på samma avdelning som min son. =)Vi har bott här sen början av juni förra året, ni då?Brukar ni vara ute i lekparkerna någonting?
    Ja det vore roligt om det blev så!=)
    Vi har bott här sen November -07, bodde i centrala handen innan i en etta så det var dags att köpa större och då hamnade vi här.
    Ja vi brukar vara i den stora lekparken, om du vet vilken jag menar haha, den med linbana, gungor och klätterställningar. Vet du vilken jag menar?
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 21:56:09 följande:
    Okej. Så ni är iaf gamla Haninge-bor. =)Själv är jag uppvuxen i Älta och kom till Västerhaninge för att vi också ville ha större. Bodde i en ganska stor 2a innan, men den kändes för liten för oss när våran son kom.Jadå där brukar vi också hänga. Vi kanske ses någon dag i lekparken. =)Är ni där ofta?Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så de dagarna hänger jag inte så mycket i parken, men på helgerna kan det hända att vi är där. Var där senast idag på förmiddagen.
    Ja jag har bott i Handen väldigt länge, mer än halva livet i alla fall=)
    Ja det blir ju så när man får barn, det är en söt bebis och miljarder med andra grejer som flyttar in samtidigt haha.
    Ja men va kul! Vi var också där igår, men då måste vi ha missat er.. Du får säga till när du kan så ses vi där, jag är ju hemma fortfarande så vi kan närsom!=)
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-30 20:06:51 följande:
    Okej. *hehe* Ja det är ju så...sen så tyckte jag att det var skönt om Zacharias kunde få ett eget rum. Han har bara sitt rum som lekrum just nu, men det behövs.Jasså? Vilken tid var ni i lekparken?Jag kommer säkert gå dit efter att jag har hämtat Zacharias på dagis. Jag hämtar vissa måndagar och varje torsdag.Har du msn? Skulle vara kul att snacka mer där.
    Vi var där runt 1 tiden tror jag att det var=)
    Javisst har jag det, wallin_emelie@hotmail.com adda mig gärna!=)
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!