Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Hej
Jag hänger gärna på här jag också. Har en dotter på snart 17 månader och väntar tillökning med bf 22jan. Bor i Vendelsö - Haninge.
Hej
Jag hänger gärna på här jag också. Har en dotter på snart 17 månader och väntar tillökning med bf 22jan. Bor i Vendelsö - Haninge.
Nallebjörnis: Klart du ska hänga på!
Tack för mottagandet. Tja min tjej hamnar ju under två år gällande vaccin men riktlinjerna är ju inte klara ännu så vi får se. JAg vill dock inte utsätta henne för något som inte känns säkert. Hur ska ni alla gravida göra. Riktlinjerna gällande oss är ju inte klara ännu heller så jag vet inte..... Då man lyssnar på "de som vet" tycker jag att jag hör lite olika. Vissa säger att det är en lätt "influensa" och andra att det inte verkar vara det. Det har ju trots allt inte varit så många svåra fall så jag är lite kluven. Detta då det verkar saknas information om hur fostret kan skadas av vaccinet. Usch det är svårt!
Inhägnat...jag känner faktiskt inte till något sådant ställe här i kommunen men kanske gör någon det. Tyresta har väl rätt "ofarliga" områden men ändock går deet ju att springa långt....
Hihi, jag känner igen det där. Min dotter vinkar ock så bara springer hon. Det är först då jag springer o gömmer mig som hon kommer tillbaka. Hon är ännu lite väl liten för att våga lämna mamma helt!
Cissi nu är det dax: VA mysigt med tvillingar o va kul det vore om det blir ett tvillingpar till - fast jobbigt kan jag tänka mig.
4blommor: Hihi, ja ni låg då verkligen i. Va kul att det tog sig så snabbt!
Jag jobbar för tillfället bara 25% men går upp till 50% om ett par v. Vore kul att träffas o snacka lite skit!
KAn tyvärr inte på måndag. jobb måndag o tisdag den veckan. va tråkigt! Fast jag kan säkert hänga på nästa gång
Veckan därefter jobbar jag bara lördag o söndag o sedan har jag inte planerat hur jag ska jobba. Så nästa gång kan jag säkert hänga på. Jag hoppas ni får det jätte trevligt och att ni får fint väder! För mig är gropen uppe på Vendelsömalm. Visste faktiskt inte att Eskilsparken kallades gropen också - alltid lär man sig något nytt!!!
Om du hoppar av bussen på Eskilsvägen i höjd med Runstensvägen dvs vid centrum....hmm hur ska jag förklara.... sedan går du i riktning mot skolan som du tänker på. Då har du "gropen" på höger sida. Vet inte om det finns ngn busshållsplats närmre (om du kommer med buss...). Fast i och för sig så finns det ju en uppe vid skolan så det kanske blir närmre....äh, någon annan kanske kan beskriva bättre!
Va avis jag blir! Hihi skulle gärna skippa jobbet o komma dit men tyvärr så e det omöjligt! Nästa gång! Ha det så trevligt! Ni får berätta sedan!
Nallebjörnis: Hoppas det ger med sig! Krya på dig!
Va trist att det skulle bli sådant väder då! Typiskt då man bestämmer något! Min kära dotter börjar få 4 kindtänder på samma gång. JAg tycker sååå synd om henne. Hon har sååå ont! Alvedon hjälper dock väldigt bra men man kan ju lugnt säga att både hon o jag e trötta på dagarna då hon sover väldigt dåligt!
JAg träffas gärna. Jobbar helg då men e borta på tisdagen. hoppas ni kan någon annan dag...
Vi kanske ska satsa på ngt lekland el liknande vid regn. Risken är ju rätt stor att det faktiskt regnar el iallafall är väldigt blött.
Kan troligtvis fredag. Återkommer i morgon. Tror inte jag har något bokat. Tror jag glömt kalendern i bilen - typiskt mig i så fall....