Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Hej hej! Hittade den här tråden nu.
Har en son som fyller ett i slutet. Bor också på Folkparken.
Hej hej! Hittade den här tråden nu.
Har en son som fyller ett i slutet. Bor också på Folkparken.
Cissi nu är det dax skrev 2009-08-24 21:11:35 följande:
Cissi nu är det dax skrev 2009-08-25 20:37:54 följande:
Hej!
Blir nog ingen träff idag för våran del. Dexter har blivit sjuk..
Vi får komma nästa gång.
Vi hänger gärna på om Dexter är lite bättre. Han är förkyld, inte direkt dålig men snorig o lite hosta. Blir förhoppningsvis bättre snart.
Både tors fre funkar för oss också vad jag vet.
Vi kan också fredag om Dexter har blivit bättre.
Jag får nog avvakta o se hur vi mår.. Både jag o Dexter är förkylda o ska vi vara inomhus är det nog inte så bra om vi är med..
Vi får nog hoppa imorrn tyvärr. Vi är fortfarande förkylda om än på bättringsvägen. Men vill undvika att smitta er andra.
Får hoppas det blir tredje gången gillt för oss..
Cissi nu är det dax skrev 2009-09-03 20:03:07 följande:
Ok, ja det var det där gula jag tänkte på. Men ska vi säga kl 12 där då? Verkar ju blåsa halvt storm ute idag men är väl lite lä där nere.
Missade visst ettan i första inlägget. Menade 12.. Dexter sover nu o sen igen på eftermiddagen vid 2...
Typiskt att dom ska sova om varann.. När sambon kommer hem ska vi åka o handla lite också men vi kanske kan ta oss ut senare i eftermiddag en stund isåfall.
Hej hej alla!
Vi tänkte gå på öppna förskolan St Eskilskyrkan på onsdag kl 13. För barn 0-3 år.
Häng gärna på om ni vill!
Vi brukar gå på öppna förskolan. Brukar oftast gå då det är 0-3 år eftersom det brukar vara lite mindre folk då. Kan vara rätt mycket på o-12 mån ibland.
Vi tänkte gå dit på måndag kl 13. Sen blir det kanske på onsdag också.
Angående svininfluensan så har jag bestämt mig för att inte vaccinera mig. Vill inte riskera nåt med bebisen. Man får helt enkelt vara väldigt observant om man skulle börja bli sjuk så man kan får behandling snabbt.
Cissi nu är det dax skrev 2009-10-06 21:48:10 följande:
Cissi nu är det dax skrev 2009-10-13 22:09:21 följande:
Cissi nu är det dax skrev 2009-10-14 21:36:09 följande: