Inlägg från: 4blommor |Visa alla inlägg
  • 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • 4blommor
    annelia skrev 2009-07-27 21:56:30 följande:
    Hej...här är jag Jag är oxå snart 4-barnsmamma (hjälp) hi hi,beräknad till september. Vi bor i västerhaninge och det är alltid kul med nya barn och föräldrar att umgås med.
    Åh vad kul!!! haha.. då är det snart dags för dig.. Jag är beräknad till Februari...
  • 4blommor

Ja absolut!!! Behöver inte bara vara gravid =) Det är kul att träffa nya människor hur som =) har man barn r det ju endel att prata om :D

• 4blommor

Hanniz84, hur går det för dig? Hoppas hon tittar ut snart..måste vara jobbigt o bara vänta...

Nallebjörnis: Jag är 25år, bor i handen/haninge, är gravid med 4:e barnet....(12feb 2010)

• 4blommor

Hanniz84: Men åh vad underbart!! hoppas du är mogen i morrn då.....

Mina barn är 2,3år och 1,5 år :).....

• 4blommor

Vad sägs att träffas lite senare i aug-sept?? Promenad, fika i parken!?

• 4blommor
    08Mars skrev 2009-08-10 11:56:31 följande:
    HejJag hänger gärna på här jag också. Har en dotter på snart 17 månader och väntar tillökning med bf 22jan. Bor i Vendelsö - Haninge.
    Kul! Välkommen till tråden =)

Jag har en dotter på 2år4månader o den andra är snart 19 månader :)
    och har bf 12 februari 2010 :)
    Handen/Haninge
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-08-08 11:05:08 följande:
    låter som en bra idé då har jag nog kommit in i dt här m o va mamma på riktigt
    Ja men så trevligt! Grattis än en ggn =)
  • 4blommor
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-10 12:06:48 följande:
    Hej!Jag hakar också på. Jag har två barn sen tidigare, tvilling-pojkar på 15 månader och väntar tillökning i början på mars. Vet ännu inte om det är 1 eller 2 småttingar. Jag hoppas på 2 Vi bor i Handen, sen 1,5 år tillbaks, jag , min man och mina barn. Jag heter Cecilia och är 30 år.Jag ska ärligt erkänna att jag inte orkar med några jätte-långa promenader. Vagnen + barn väger en del och konditionene är inte vad den en gång var... Men jag träffas gärna under lite andra omständigheter, typ LÅNGSAMMA promenader , fika eller nåt annat trevligt.Ni som har lite äldre barn; ska ni ha era barn hemma tills ni har blivit vaccinerade?Kram på er!
    Det var inte dåligt! Ett tvillingpar till vore coolt ju.. :)

Mina barn är seuvdo-tvillingar.. det skiljer 9månader o 1 vecka mellan dem =)
    Har nytt bf 12februari.. :)

Haha, ne du har så rätt.. Jag var ute med barnen tidigare idag o promenerade...fy så tungt det var.. Men filt i parken med bullar, kaffe/saft o så, det passar kanske alla (moi) bättre..:P

Min stora tjej "stora lilla" har hjärtproblem så vi kommer att hålla oss utanför stora folkmassor o vara så lite i centrum som möjligt tills vi fått vaccin..
  • 4blommor

Så tjejer... När passar er bra? ?

Min make går på föräldraledighet nästa vecka o det gör att jag får lite mer hjälp med barnen..
    Antingen att han kommer med eller att jag tar med mig ett barn bara...

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!