• 08Mars

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Fredag passar mig också. Ursäkta att det tagit sådan tid att svara, men det har varit fullt upp dagarna i ända så jag har inte hunnit delta i tråden.

Välkomna alla nya! Jag bor i Lyckeby i Vendelsö.

Ska vi ta något lekland som andra alternativ? Där har vi ju en begränsad yta...menar så de små inte kan rymma för långt.... Tyresö ska ju ha ett. Jag har inte varit där men det var väl ngn av er andra som föreslog det. Bra alternativ tycker jag.

• 08Mars

Tyvärr är jag lite osäker numera på om vi han hänga på på fredag. Har UL kl 10.30 och sedan babysim kl 16 o hon behöver ju sova lite också. Får jag henne att somna vid 12tiden (borde inte vara några problem) så hänger jag på 1h eller så för att få träffa er alla en snabbis. Tyresö låter perfekt om det är dåligt väder. Ska vi bestämma det innan en viss tid på morgonen så får alla kolla av tråden... vissa kanske tycker att vädret är ok för att vara ute medans andra tycker tvärt emot o åker till Tyresö...Osså sitter vi på olika ställen.... Hoppas jag hinner hänga på!

• 08Mars

Träff fredag 28/8 kl 14

Cissi - Sebastian och Albin maj -08, bf 28 feb
    Johanna & Isa
    Anna- Grodan - 104 dagar
    Moa - Malte, 4 veckor
    SusTo- Dexter 10 mån, bf 18 jan
    08Mars-Emma, bf 22jan - Kommer troligtvis en sväng

• 08Mars

Låter bara bra! Kommer hem från UL vid den tiden så tittar in då!

• 08Mars

HeartsOnFire: Välkommen! Klart du ska hänga på! Min dotter är 17 månader så de kommer att få kul ihop allihop!

Tyvärr kunde jga inte komma som ni märkte. Kom isäng med dottern först vid 13.00 och sov ihop med henne till 15.00. Sedan iväg på babysim. Glömde tyvärr gå in på familjeliv o meddela mig. Barnvakten dvs farfar dröjde sig kvar längre än jag hade planerat. Vi hänger gärna på nästa gång! Hoppas bara det blir då jag är ledig. Skulle några vilja träffas nästa v så är jag än så länge ledig alla dagar. Vädret börjar ju bli lite sämre så vi får se om vi tar leklandet i Tyresö el ngt annat nästa gång! Kul att ni var några som kunde träffas! Skönt att regnet inte öste ner över er!

• 08Mars

Vad sägs om onsdag el torsdag? Någon som kan och vill hitta på något?

Cissi nu är det dax: Hur gick det med grabben som ramlade? Jag hoppas det gick bra och bara blev lite gråt.

• 08Mars

Ska vi säga torsdag då? Vi har ju babysim kl 16 på fredag (fast kan ju innan dess). Har ni några förslag? Vad passar er? Vi är flexibla och har bil.

• 08Mars

Vilken tid passar alla om det blir på fredag? Skulle vara kul med leklandet men jag kan tyvärr bara fram till 15 eftersom simmet börjar 16. Blir det senare så hänger jag på en annan gång.

Flakey: Vet du hur det är öppet?

• 08Mars

Hej igen
    Kollade själv upp det. Öppentiderna på fredag är 10-17

• 08Mars

Fredag kl 10. KAnoners! Ska bli jätte trevligt o träffas!

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!