-
För mig går det braHanniz84 skrev 2009-08-28 12:34:06 följande:undrar bara.. är ni hundrädda?har lämnat bort den ena hunden, o den yngsta är sådär duktig på att va ensam, (=bita, bita )o mannen skulle visst åka iväg efter han släppt av mej...så tänkte om hon kanske kunde följa med?hon är supersnäll, o älskar barn! -
Okey, då letar jag efter en tjej med tvillingar och en med en bebis och en hundCissi nu är det dax skrev 2009-08-28 12:38:10 följande:Beror ju lite på vilket håll ni kommer ifrån... Brandbergen eller Handen-terminalen. Min man säger att han skulle åkt förbi Brandbergen och Torvalla. Då kommer ni passera Fredrika Bremer-skolan. Sväng vänster direkt efter skolan, så ligger gropen på vänster sida.Vi kan väl säga att vi ses bakom busshållplatsen som ligger precis framför gropen?
Mig känner ni igen på min gröna barnvagn med små snurrbara hjul fram.
-
Har inte hunnit kolla tråden under helgen, men tack för en trevlig fika i fredags
Hoppas det gick bra för lilla Sebastian som ramlade
Jag hänger gärna på nästa gång också. Jag kan alla dagar den här veckan. Tydligen är leklandet i Tyresö bara öppet fredag, lördag och söndag, så om den ligger som förslag så får det bli fredag. -
Länk till sidan:
http://www.barnochbuslandet.se/group.asp?group=2
De hade visst öppet torsdagar också, 10-17. -
För mig spelar inte tiden någon roll, kan närsom
Både tors och fre.
Hanniz - Grattis! Ja lite mys vill man ju ha på sin bröllopsdag
-
Fredag förmiddag blir bra för mig också.
Även om min bebis inte har så stor glädje av det ännu så ska det bli kul att se vad det är för ställe
-
Har haft datorhaveri här hemma i veckan och inte kunnat logga in och kolla av tråden. Synd att det inte vart av i fredags, men hoppas det kanske kan bli en träff den här veckan?
Vilken bra info ang. dop. Vi har också tänkt ha det om några månader, ska börja kolla upp kyrkor snart. Vill gärna ha i en lite äldre kyrka än den som finns vid centrum, kanske blir Österhaninge då? Vad härligt med överaskningsbröllop i samband med dop
Vi tänkte lite i dem banorna också ett tag. -
Ska det få vara hemligt i så fall, eller ska ni berätta för gästerna i förväg?Nallebjörnis skrev 2009-09-06 21:34:13 följande:ja österhaninge kyrka är ju super fin jue! ja visst är det kul ju.. då behöver man ju bara bjuda till fest en gång jue.. .alla är ju redan där på dopet.. hihi -
Jag ses gärna i veckan! Promenad eller fika i parken skulle vara mysigtmaammas skrev 2009-09-07 09:33:14 följande:God morgon alla mammor och barn! Hoppas att ni har en bra start på den nya veckan! Det skulle vara jätte roligt att träffa er någon gång! Kanske någon som skulle vilja ses i veckan? Kanske någon som vill ta en fika, en promenad eller ses i lekparken? Det vore mysigt!
Jag kan alla dagar den här veckan tror jag. Fler som kan?
-
Gissade killeNallebjörnis skrev 2009-09-07 21:19:23 följande:Hej tjejer.. ni måste ju gå in och rösta på min blogg jue *b*
Vad tror du själv? Har du testat Kinesiska Kalendern? På mig stämde den!